knaspunkare (oregistrerad) Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 HJÄLP!!! jag håller på och gör ett arbete i skolan om skivinspelning och hittar ingenting på nätet. jag funderar om ni har något som kan hjälpa??? några små grunder i skivinpelning! det farliga är att det ska vara inne på fredag kl 16:00 så det är svin brottom... snälla HJÄLP!!!!!!! MVH Jonas Åsman
Carl_B Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 HJÄLP!!! jag håller på och gör ett arbete i skolan om skivinspelning och hittar ingenting på nätet. jag funderar om ni har något som kan hjälpa??? några små grunder i skivinpelning! det farliga är att det ska vara inne på fredag kl 16:00 så det är svin brottom... snälla HJÄLP!!!!!!! MVH Jonas Åsman Har ni inga undervisningar i skolan? Gå till biblioteket.. där hittar du massvis med information... bättre än nätet i vissa fall... Du kanske borde tänka lite på att beskriva lite bättre och att inte låta helt desperat... ser ganska oseriöst ut...
knaspunkare (oregistrerad) Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 förlåt om det verkar oseriöst men jag har panik... vi har precis gjort en inspelning och fick reda på av vår lärare att det vore bra med lite enkel beskrivning om vad som pågår vid en inspelning 😳 Ps: sorry för att jag verkar oseriös.
tordA Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 (redigerat) här finns mycket av allt prosoundweb jag väntar på att dom skall lägga upp Mixerman's äventyr igen helt makalöst bra och roligt skrivet om en studionisses vardag. --edit-- för flestavning Redigerat 1 april 2004 av Rockfart
Carl_B Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 förlåt om det verkar oseriöst men jag har panik... vi har precis gjort en inspelning och fick reda på av vår lärare att det vore bra med lite enkel beskrivning om vad som pågår vid en inspelning 😳 Ps: sorry för att jag verkar oseriös. Hehe de e ingen fara 😄 Men varför berättar du inte bara lite hur ni gick tillväga när ni gjorde inspelningen?
knaspunkare (oregistrerad) Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 det ska jag göra... tack så jätte mycket 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.