Jump to content
Annons

HJÄLP PANIK! FORT!

Recommended Posts

knaspunkare (oregistrerad)
Postat

HJÄLP!!!

jag håller på och gör ett arbete i skolan om skivinspelning och hittar ingenting på nätet. jag funderar om ni har något som kan hjälpa??? några små grunder i skivinpelning!

det farliga är att det ska vara inne på fredag kl 16:00 så det är svin brottom... snälla HJÄLP!!!!!!!

MVH Jonas Åsman

Annons
Postat
HJÄLP!!!

jag håller på och gör ett arbete i skolan om skivinspelning och hittar ingenting på nätet. jag funderar om ni har något som kan hjälpa??? några små grunder i skivinpelning!

det farliga är att det ska vara inne på fredag kl 16:00 så det är svin brottom... snälla HJÄLP!!!!!!!

MVH Jonas Åsman

Har ni inga undervisningar i skolan?

Gå till biblioteket.. där hittar du massvis med information... bättre än nätet i vissa fall...

Du kanske borde tänka lite på att beskriva lite bättre och att inte låta helt desperat... ser ganska oseriöst ut...

Postat

förlåt om det verkar oseriöst men jag har panik... vi har precis gjort en inspelning och fick reda på av vår lärare att det vore bra med lite enkel beskrivning om vad som pågår vid en inspelning 😳

Ps: sorry för att jag verkar oseriös.

Postat (redigerat)

här finns mycket av allt

prosoundweb

jag väntar på att dom skall lägga upp Mixerman's äventyr igen

helt makalöst bra och roligt skrivet om

en studionisses vardag.

--edit--

för flestavning

Redigerat av Rockfart
Postat
förlåt om det verkar oseriöst men jag har panik... vi har precis gjort en inspelning och fick reda på av vår lärare att det vore bra med lite enkel beskrivning om vad som pågår vid en inspelning 😳

Ps: sorry för att jag verkar oseriös.

Hehe de e ingen fara 😄

Men varför berättar du inte bara lite hur ni gick tillväga när ni gjorde inspelningen?

Postat

det ska jag göra... tack så jätte mycket 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.