GORANDJ (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Hej! Jag är en 18 år kille som sjunger, skriver egna låtar. Har sysslat aktivt med musik de senaste 5 åren. Inriktad på Pop. Skriver låtar också blivit ca. 15 st. men även låtar då som gjorts till skolarbeten på min specialutformade estetiska gymnasium. Har en ljus stämma. Är villig att ställa upp det mesta när det gäller sång. Lägger gärna stämmor, sjunger gärna demos. Det enda krav jag har är att jag får behålla en kopia av låten/demot. Jag är en mycket bra sångare som även är i behov av att ha eget material/ andras låtar med min sång inspelad för egen demobruk. Kan börja lägga sång, spela in sång från och med september. Hör av dig och prova! Skicka låt eller adda mig på MSN: goran_148@hotmail.com Med Vänliga Hälsningar Goran
VacUm Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 (redigerat) Har du nåt inspelat så man får höra hur du låter? Redigerat 8 augusti 2005 av VacUm
GORANDJ (oregistrerad) Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Hej! Det är just det. Jag har inte så mycket som är inspelat. Om om du addar mig på MSN så kan du få höra några låtar. goran_148@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.