lodger Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 försöker lära mej att använda cubase,allt låter bra när jag spelar in i Cubase men när jag mixar ihop det och exporterar så syncar det inte. jag menar att när jag importerar en låt till cubase i wavformat och lägger på en gitarr så låter det bra,men helt åt skogen när jag mixar ihop det.
Carl_B Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 försöker lära mej att använda cubase,allt låter bra när jag spelar in i Cubase men när jag mixar ihop det och exporterar så syncar det inte.jag menar att när jag importerar en låt till cubase i wavformat och lägger på en gitarr så låter det bra,men helt åt skogen när jag mixar ihop det. asså du måste beskriva utförligare! vilken cubase-version? vilket os? är det bara när du importerar filer som det syncar ur? hur syncar de ur? går den ene snabbare eller bara i otakt? kolla så bpm stämmer överens.. o att samplingarna ligger korrekt...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.