Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vart får jag in mina plug in synthar i logic 5.5 någonstans? i manualen står det audio mixern och det är en stor bild på den, men min audio mixer i programmet ser inte ens så ut! jag klickat på allt.. fattar inte vart jag hittar det, håller på att bli galen här. En till grej, vissa vst synthar jag har vägrar vara enable i "pgenabler", varför?

mvh

Annons
Postat

skapa ett audioinstrument track, det dyker då upp i mixern och där kan du välja vilken synt du vill ha. Men det brukar väl finnas audioinstrument tracks i defaultlåten.

hoppas du får till det.

Postat

hmm jo deafaulten har 4 audio tracks..men det dyker aldrig upp nån mixer, i audio - audio mixer får jag fram nånting men det ser inte alls ut som det gör i manualen. finns ingen insert eller nånting. jag höger klickat på texten det står audio i får jag fram nått som heter Gm mixer, är det den dom menar?

Postat

Uppna ett environmentfönster och ställ det i audioläge. (går att välja mellan audio, midi och both vill jag minnas)

Postat

Det kan också ha å göra med att du inte har rätt drivrutiner. Har du asion rätt inställt mm, annars dyker det inte upp några audioinstrument! Det ska annars göra det automatiskt i defaulten.

Peace 😄

Postat

fixat men ändå inget, audio preference är korrekt inställt på mitt ljudkort, Easimme verkar allt vara intakt! jag hör ju klicken när man reccar på logic,men fortfarande syns inga pluggar

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.