Coffeemidget Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 I senaste FL, kan man ha ett layer som triggar andra layers? går inte i min verision
Coffeemidget Postat 7 augusti 2005 Trådstartare Postat 7 augusti 2005 Channels->add one->Layer... Underlättar en hel del om du jobbar med FL.
Nexustwins Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 Fan jag trodde att jag kunde allt i fl... 😛 är det i fx delen eller??? 😆 Har du någon bild??
Coffeemidget Postat 8 augusti 2005 Trådstartare Postat 8 augusti 2005 Fan jag trodde att jag kunde allt i fl... 🙂 är det i fx delen eller??? 🙂 Har du någon bild?? 😛 Längst uppe tillvänster väljer du channel, sedan tart du "Add one" och slutligen "layer".
Nexustwins Postat 9 augusti 2005 Postat 9 augusti 2005 Visste att det fanns men jag viste inte var... Grejja lite med det så fattar du!!
Coffeemidget Postat 10 augusti 2005 Trådstartare Postat 10 augusti 2005 Visste att det fanns men jag viste inte var... Grejja lite med det så fattar du!! va? Menar du att om jag grejar lite så förstår jag hur lager triggar andra lager i fl? Inte mycket att greja med. Kan inte direkt göra mer än att trycka "Set children" men om en annan lagerchannel är vald i stepsequencern så funkar det inte. Jag har 4.1 , Om du har högre, kan du kolla om det går, eller om någon annan kan.
Nexustwins Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Finns instruktioner överallt hur du gör... 😉 Men jag orkar inte förklara... Försök att lära dig det på egen hand som jag har gjort 😠
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Finns instruktioner överallt hur du gör... 😉 Men jag orkar inte förklara... Försök att lära dig det på egen hand som jag har gjort 😠 Du är helt värdelös på att hjälpa till. Om du inte kan komma med mer konstruktiv hjälp än 'grejja lite', så är det bättre att du inte svarar alls.
Nexustwins Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Hehe okay... 😉 Förmodligen har du en billig veration av fl-studio därför går det inte... Skaffa den största och dyraste så vet du att du har allt 😠
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Hehe okay... 😉 Förmodligen har du en billig veration av fl-studio därför går det inte... Skaffa den största och dyraste så vet du att du har allt 😠 Alltså, Vad fan snackar du om?
Nexustwins Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 I senaste FL, kan man ha ett layer som triggar andra layers?går inte i min verision 😄
speed-focus Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 I senaste FL, kan man ha ett layer som triggar andra layers?går inte i min version Nej, funkar inte i 5.02.
Coffeemidget Postat 11 augusti 2005 Trådstartare Postat 11 augusti 2005 I senaste FL, kan man ha ett layer som triggar andra layers?går inte i min version Nej, funkar inte i 5.02. Såja... tack speedfocus.
Nexustwins Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 varför skulle dom ta bort något i en senare veration???
Linus Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 (redigerat) Förlåt mig, men jag småler lite när jag läser inläggen. 😛 Först får Coffeemidget förklara vad layers är för xdjs. Sedan svarar xdjs "Men jag orkar inte förklara..." som svar på Coffeemidgets fråga. Lysande! 🙂 Redigerat 20 augusti 2005 av Linus
Carl_B Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Förlåt mig, men jag småler lite när jag läser inläggen. 😄 Först får Coffeemidget förklara vad layers är för xdjs. Sedan svarar xdjs "Men jag orkar inte förklara..." som svar på Coffeemidgets fråga. Lysande! 😎 😛🙂😛
Coffeemidget Postat 20 augusti 2005 Trådstartare Postat 20 augusti 2005 varför skulle dom ta bort något i en senare veration??? Att trigga layers med layers går inte i min verision, frågan var om det gick i senare verisioner. Det va egentligen ingen fråga om HUR man gick till väga för å få lager att trigga lager i fl utan OM det gick i senare verisioner. Din fråga förbryllar mig bara. Kan du trigga lager med lager i din verision xdj's?
Plus o Minus Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 varför skulle dom ta bort något i en senare veration??? Din fråga förbryllar mig bara. Kan du trigga lager med lager i din verision xdj's? självklart! han kan allt!
Coffeemidget Postat 20 augusti 2005 Trådstartare Postat 20 augusti 2005 Fo sho!? R E Z P E C T på hans verision då. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.