godhead Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 de på knapp.nu som gjorde nyhetsinslaget om darin har gjort det igen!! höll på att falla av stolen av skratt. knappnytt
Hemluth Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 (redigerat) Med råge jätteseg sida... Har väntat i 15 minuter, står på 50% nu.. Redigerat 7 augusti 2005 av Hemluth
hackeman Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Hehe... delar frustrationen över nät-fjortisarnas grammatik (eller avsaknad av). Finns en och annan här på forumet oxå som borde känna sig träffad. 😳
Per_a_55 Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Hehe... delar frustrationen över nät-fjortisarnas grammatik (eller avsaknad av). Finns en och annan här på forumet oxå som borde känna sig träffad. 😆 Aj....
hackeman Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Hehe... delar frustrationen över nät-fjortisarnas grammatik (eller avsaknad av). Finns en och annan här på forumet oxå som borde känna sig träffad. 😆 Aj.... Ha. You Wish! 😆
Per_a_55 Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Hehe... delar frustrationen över nät-fjortisarnas grammatik (eller avsaknad av). Finns en och annan här på forumet oxå som borde känna sig träffad. 😄 Aj.... Ha. You Wish! 😄 Nej, jag tycker faktsikt om svenska språket, och fjortis tror jag inte att jag vill bli (igen?). Kunde bara inte låta bli ..... lixom.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.