Drik Postat 20 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 20 augusti 2005 (redigerat) Tackar! Hehe, va melodisk från början innan ja la på röst Helt korrekt, ska va vocal trance Redigerat 20 augusti 2005 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2005 Dela Postat 20 augusti 2005 (redigerat) Drog precis ner och lyssnade på låten och jag måste att jag verkligen gillade den! Helt min stil. Fick lite Agnelli & Nelson - Holding onto nothing-vibbar och det är inte varje dag.När hon sjunger: ".. stay, until tomorrowohohohh.." rös det i kroppen. Underbart! Din förra låt (sketch, som inte hade något namn) går varm här och det kommer feel också att göra. Skicka ett ex av skivan! I'll pay good money! förresten... melodisk trance!? Är det inte vocal trance? 😄 /gol Vocal trance är väl ingen "riktig" genre indelning. det är bara nåt som några säger för att man ska veta att de har röst på. Progressive trans med röst brukar är fortfarande progressive trans. samma sak med melodisk 😎 EDIT:eller har jag fel? Redigerat 20 augusti 2005 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gol Postat 20 augusti 2005 Dela Postat 20 augusti 2005 Vi kan väl kalla det trance, rätt o slätt! Bra är det iaf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Kickade igång en gammal playlist och där var den igen 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Kickade igång en gammal playlist och där var den igen 🙂 Visst är den bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Störtskön. Helt enkelt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 10 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2006 Hehe, Tackar "Fredrik, gör mer sånt här!" ? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
expanded Postat 10 januari 2006 Dela Postat 10 januari 2006 Låter bra... mycket bra arrangerat och mixningen kan jag inte direkt kommentera då jag lyssnar på vanliga "snäcklurar", men det låter "krispigt" som någon sa. Dock skulle jag inte kalla detta trance. Gör en trance remix på den. För att uppnå detta så jobba mer med percs och bassline. Få ett "drivigare" ös, hårdare transienter och mer "spejsade" leads och lägg lite effekter på sången vettja! Men det är hhula en bra produktion i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Postat 10 januari 2006 Trådstartare Dela Postat 10 januari 2006 (redigerat) Jupp, en mer ösig trancig nyproduktion kommer göras på den 😏 Redigerat 10 januari 2006 av Drik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.