sounden Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Tjo! Kolla in den fula snubben som har keps och grön jacka.... Spola fram till 13:54 Även 14:30 =) SVT Rapport 4 Aug Hehe.. .där fick man för att man slarvat bort sitt pass..
sounden Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 det går att ändra.. under inställningar..
sounden Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Hehe, vad gullig du va. 😕 nja... .. . han som sitter brevid/bakom var med i filmteamet så... han kanske ville vara med i bilden också =) 8-)
Pluffo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Får man gissa att det var du som hade svart keps och satt och diggade? Eller var du den oroliga mamman? 🙂
Pazo Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Får man gissa att det var du som hade svart keps och satt och diggade? Eller var du den oroliga mamman? 😱 vilken läckerbit 🙂
sounden Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 (redigerat) Får man gissa att det var du som hade svart keps och satt och diggade? Eller var du den oroliga mamman? 😄 Jag var den diggande kepsen (doh!!), just då lyssnade jag till Razorlight´s platta... Redigerat 5 augusti 2005 av sounden
Tokas Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Ojojoj, kolla vem som har blivit kamerabög. Jag antar att du är för fin för detta forumet nu när du är "superkändis". 🙁
sounden Postat 6 augusti 2005 Trådstartare Postat 6 augusti 2005 (redigerat) Ojojoj, kolla vem som har blivit kamerabög. Jag antar att du är för fin för detta forumet nu när du är "superkändis". 😛 Japp! Tänkte uppgradera mig gå över till Big Brother, eller Paradise Hotell forumet. För jag antar att det räcker med att posta detta inlägg med tillhörande länk för att bli moderator... hähähä 😛 Redigerat 6 augusti 2005 av sounden
hackeman Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Vafalls. Bilden blir grön, upp-och-ner och spegelvänd hos mig. 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.