Jump to content
Annons

ska köpa en ADK A51e, nåt mer som behövs?

Nikke K

Recommended Posts

Annons
Häpp. Det var jag som mailade. Tänkte göra en god gärning.

Trombonisten.

I love this forum! 😛

läste det med nu.. 😉

ajj lavv itt tuu!!

Dela på andra sajter

ne dra mig baklänges på en jätteliten vagn.. första gången som thomann inte har ngt.. 😉

men varför just ADK??? kolla även in andra märken!! 😛

Dela på andra sajter

jag är newbie, och har dessutom väldigt begränsat med pengar, och jag har blivit övertygad om att a51 är sjukt bra för det priset 😉

ok..

en mick som är uppskattad här på forumet är Studio Projects B1.. de flesta tycker att den e schysst.. jag rekommenderar TSM MT87s.. finns även utan "s" och även en mt87s Mk II numera!!

Mk II ska vara väldigt låg brusnivåa på.. själv har jag fyra stycken MT87s.. dom låter tokbra för sitt pris tycker jag!! kostar 695:-/st på 4sound.. galant mick till galant pris!!

Dela på andra sajter

det finns inget dumt inom detta ämne.. nästan iaf.. 😛

njo.. jag håller däremot inte riktigt med.. tycker att ADK:n känns som ett relativt likvärdigt köp.. om inte lite sämre.. 😉

vad har du för budget??

Dela på andra sajter

..och så hittar man i vanlig ordning både ADK, TSM och JJLabs (och en massa andra) på min testsite, så att man kan jämföra dem utan att anstränga annat än öronen... 😄

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.