mietek Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 btw, såg bara en rekommendation om tube mp. det är ju riktigt fin och prisvärd. hursomhelst, säljer MB a51s, eller bara e? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 köp beggat eller via thomann istället!!! 😉 billigare o bättre.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Häpp. Det var jag som mailade. Tänkte göra en god gärning. Trombonisten. I love this forum! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Häpp. Det var jag som mailade. Tänkte göra en god gärning. Trombonisten. I love this forum! 😛 läste det med nu.. 😉 ajj lavv itt tuu!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 verkar inte som adk finns på thomann ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 ne dra mig baklänges på en jätteliten vagn.. första gången som thomann inte har ngt.. 😉 men varför just ADK??? kolla även in andra märken!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 jag är newbie, och har dessutom väldigt begränsat med pengar, och jag har blivit övertygad om att a51 är sjukt bra för det priset 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 jag är newbie, och har dessutom väldigt begränsat med pengar, och jag har blivit övertygad om att a51 är sjukt bra för det priset 😉 ok.. en mick som är uppskattad här på forumet är Studio Projects B1.. de flesta tycker att den e schysst.. jag rekommenderar TSM MT87s.. finns även utan "s" och även en mt87s Mk II numera!! Mk II ska vara väldigt låg brusnivåa på.. själv har jag fyra stycken MT87s.. dom låter tokbra för sitt pris tycker jag!! kostar 695:-/st på 4sound.. galant mick till galant pris!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 jo jag har redan en tsm, du kanske tycker det är dumt, men det känns som om adk är vassare. hursomhelst kan jag iaf använda dom som stereopar såsmåningom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 det finns inget dumt inom detta ämne.. nästan iaf.. 😛 njo.. jag håller däremot inte riktigt med.. tycker att ADK:n känns som ett relativt likvärdigt köp.. om inte lite sämre.. 😉 vad har du för budget?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 det beror väl på vad man har för approach iofs. jag avvarar högst 1500 för micken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 har du funderat ngt på JJ Labs mickar?? dom har en hel del schysst.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 ..och så hittar man i vanlig ordning både ADK, TSM och JJLabs (och en massa andra) på min testsite, så att man kan jämföra dem utan att anstränga annat än öronen... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.