mattias Postat 31 mars 2004 Postat 31 mars 2004 (redigerat) Visst e den grym! Lika bra (om inte bättre) än "Rock n' Roll Highschool" tycker jag i alla fall. Någon som håller med/emot? 😳 Fresh! heter den btw Redigerat 31 mars 2004 av mattias
Les Paul Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 Rock´n Roll Highschool vär väl inte bra... Däremot dom gamla plattorna är ju hur bra som helst. Fish out of water....into the frying pan 😉
Stinkey (oregistrerad) Postat 10 maj 2004 Postat 10 maj 2004 Hur kan man inte gilla Rock'n'roll high school?
hammagrella Postat 10 maj 2004 Postat 10 maj 2004 Teddybears förtjänar respekt. Här har vi ett gäng cross-over-kockar i världsklass när det gäller musik. Experiment som blir hits, det är väl fantastiskt!
Pär Ekberg Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 Silicon sally lives in the valley. Seeking thrills in the Beverly Hills. Protein drinking, lofat thinking. Running through the valley, living by the pill. Jag gillar nya plattan också. Världens bästa låt 🙂
patrik Postat 26 maj 2004 Postat 26 maj 2004 Jag gillade verkligen förra plattan så jag måste ta och dra till butiken och kolla in denna innan det ganska självklara köpet. Visste inte ens att de hade släppt en ny platta, tack för tipset!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.