Ken Kängström Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 intressant artikel addic59! gött ! Tackar som tusan =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 (redigerat) Tänkte sätta mig och läsa tidningen lite mer ingående idag. Ser fram emot att få lite schyssta tips av addic59 om hur man får riktigt fett ljud på guran. 😉 Mvh / djonas Edit: öh..grattis förresten Rockfart. 😄 :D Redigerat 26 april 2005 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Addic59: Du har ju redan skrivit dina knep två gånger här på forumet 😛 Men jävligt bra artikel... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Tackar Djonas och Gogg. Hoppas det är till nytta av någon =). Vet att jag har förklarat många gånger här på forumet men det finns ett liv utanför forumet också 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 26 april 2005 Trådstartare Dela Postat 26 april 2005 ni måste se ut som ett gäng mjölpåsar av allt damm 😛🙁 men det var bra att komma-i-håg att jag skulle ringa Lisa ! 🙂 ps bra artikel addic59 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 26 april 2005 Dela Postat 26 april 2005 Tackar Rockis! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Intressant artikel som sagt, även om vi fått oss detta till livs här. Lättare att plocka fram tidningen än att hitta det här, samt att det blir lättare om man kan kolla när man skall hålla på och testa själv. Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spandaux (oregistrerad) Postat 27 april 2005 Dela Postat 27 april 2005 Jag köpte mitt ex i fredags den 22:e.. Hur fan går det till? Den skulle väl komma ut 26:e?!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 28 april 2005 Dela Postat 28 april 2005 Jag är också med! Att läsa Studiotidningen nu känns ju lite som att läsa en skoltidning...bara massa kompisar som är med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor Postat 1 maj 2005 Dela Postat 1 maj 2005 Fan, då var jag ju också nästan med. Min baslärare hade artikeln om basinspelning för ett par nummer sen. Sladdnörden, ni vet. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.