Heave Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 LÅTNAMN: Stranger ARTIST/GRUPP: Heave GENRE: Metal LÅTLÄNGD: 3:38 KOMPOSITÖR: Heave PRODUCENT: Mike Wead/Patrik Nikolic/Pasi Lappi INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT:mp3 STORLEK: 4.99mb STATUS:Råmix till kommande platta! Your browser does not support the HTML5 audio tag
herwhisper Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Detta va ju kalas bra! Har inget negativt att skriva så det får bli possetivt i stället 😛 Gillar virvelljudet skarpt, grym snärt! Blev chockad när sången kom in och det va en brud som ylade, men chocken togs snart över av försjusning! Mycket bra!!!
peppemannen Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Håller med föregående talare. Gött riv i gurorna. Kul med tjejsång! Skulle vara kul att höra slutmixen.
Mutz Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Härligt tajt ljud på det hela! Kommer låta kalasbra. Låten i sig var väll helt ok också.
lavrell Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Nämen se på fan! Anna ju 😆 gick hennes plugg denna termin, hälsa henne så mycket från mig! (Micke Lavrell i MPL) 😳 gött ljud över hela produktionen och måste även hålla med om virvelljudet, elakt och grymt!
Eliasson Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 sweet! enda negativa jag kommer på är väl att basljudet känns lite tråkigt. lite mindre "kurr" och mer kärna tror jag skulle vara finemangs. Annars pärlebra! /E
Heave Postat 4 augusti 2005 Trådstartare Postat 4 augusti 2005 Nämen se på fan! Anna ju 😳 gick hennes plugg denna termin, hälsa henne så mycket från mig! (Micke Lavrell i MPL) 😉 gött ljud över hela produktionen och måste även hålla med om virvelljudet, elakt och grymt! Du kan ju hälsa i vår gästbok vettja! hehehe... 😆
Piffen Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Låter ju fint å så.. 😱 Nä, det var gött. Men jag vill ha hårdare grejer! Är ju ingen storkonsument av metal. Men jag saknar högt tempo, growl och fett ös i dubbeltrampet.. 🙁 Bra låt dock. //smulan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.