Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Stranger

ARTIST/GRUPP: Heave

GENRE: Metal

LÅTLÄNGD: 3:38

KOMPOSITÖR: Heave

PRODUCENT: Mike Wead/Patrik Nikolic/Pasi Lappi

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT:mp3

STORLEK: 4.99mb

STATUS:Råmix till kommande platta!

Annons
Postat

Detta va ju kalas bra!

Har inget negativt att skriva så det får bli possetivt i stället 😛

Gillar virvelljudet skarpt, grym snärt!

Blev chockad när sången kom in och det va en brud som ylade, men chocken togs snart över av försjusning!

Mycket bra!!!

Postat

Nämen se på fan!

Anna ju 😆 gick hennes plugg denna termin, hälsa henne så mycket från mig! (Micke Lavrell i MPL) 😳

gött ljud över hela produktionen och måste även hålla med om virvelljudet, elakt och grymt!

Postat

sweet!

enda negativa jag kommer på är väl att basljudet känns lite tråkigt. lite mindre "kurr" och mer kärna tror jag skulle vara finemangs. Annars pärlebra!

/E

Postat
Nämen se på fan!

Anna ju 😳 gick hennes plugg denna termin, hälsa henne så mycket från mig! (Micke Lavrell i MPL) 😉

gött ljud över hela produktionen och måste även hålla med om virvelljudet, elakt och grymt!

Du kan ju hälsa i vår gästbok vettja! hehehe... 😆

Postat

Låter ju fint å så.. 😱

Nä, det var gött. Men jag vill ha hårdare grejer!

Är ju ingen storkonsument av metal. Men jag saknar högt tempo, growl och fett ös i dubbeltrampet.. 🙁

Bra låt dock.

//smulan

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.