Wille Postat 31 mars 2004 Postat 31 mars 2004 (redigerat) Hej, alla andra hĂ€r đ Lite Info om mig.. (BĂ€ttre sent Ă€n aldrig) Namn: Pontus (Starion) lite lagom Nördigt artistnamn đ Ă lder: kĂ€nner mig som 20 men Ă€r nĂ„got Ă€ldre đ Bor: Göteborg Musikstil: EDRKD (Elektronisk Dans Relaterad Komersiel Dynga..) đ ----------------------------------------------------------------------------------------------- Studio Prylar: Dator: Mac G4 + PC P4 2.8 bla bla.... som kör Logic Platinum, har Ă€ven anvĂ€nt Cubase. Synthar: (Dessa prylar Ă€r Ă€ven min kolega Lukas godsaker.) Sequential Pro-One + Kenton Pro 2 Roland: Juno-106, Juno-2, TB-303, JP-8080. Clavia: Nordrack Yamaha: CS2x, TX 81z. E-mu: Proteus 1 Redigerat 31 mars 2004 av Starion
Carl_B Postat 31 mars 2004 Postat 31 mars 2004 Tjenare! Woaa... hett du bor i gbg đ Fina leksaker du o lukas har (risk för massuppfittning)... vill me ha de! grr đ
Wille Postat 31 mars 2004 TrĂ„dstartare Postat 31 mars 2004 Tjenare! Woaa... hett du bor i gbg đ Fina leksaker du o lukas har (risk för massuppfittning)... vill me ha de! grr đ mm. vi har bĂ„da riktigt kraftiga peni... grm.... *skratt*
Carl_B Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 Tjenare! Woaa... hett du bor i gbg đ Fina leksaker du o lukas har (risk för massuppfittning)... vill me ha de! grr đł mm. vi har bĂ„da riktigt kraftiga peni... grm.... *skratt* Haha đ
insolitus Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 Tjenare!! đ Lyckost. Du har en 303 att leka med. Dagens visdom frĂ„n insolitus: Att Ă€ga en 303:a borde vara en mĂ€nsklig rĂ€ttighet...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.