Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Sitter och lyssnar...

Skön låt. Hade personligen velat haft kraftfullare trummor.

Gillar verkligen biten med bara sång över syntslingan. (inte helt olik "bliss" 🙂 )

Generellt så är jag ju svag för kvinnlig sång så jag ger det här två tummar upp.

Annons
Postat (redigerat)

Håller med claypool, tydligare trummor vore fint (speciellt kicken, EQ'a upp toppen på den eller bara höj den). Annat än trummorna så är mixen riktigt fin nu, kanske lite mellanregister som redan nämnts.

Redigerat av Arete
Postat (redigerat)
Sitter och lyssnar...

Skön låt. Hade personligen velat haft kraftfullare trummor.

Jo, jag har försökt litegrann, men sedan kom det av sig... Vår dator är helt slut! Ni skulle bara vet hur jobbigt det är att försöka göra NÅOGNTING på en dator som hänger sig varannan minut.... 🙂😆

Gillar verkligen biten med bara sång över syntslingan. (inte helt olik "bliss" 🙂 )

Generellt så är jag ju svag för kvinnlig sång så jag ger det här två tummar upp.

😄 Oj, det har jag aldrig tänkt på, men ganska så likt är det ju... Fast å andra sidan var ju Muse knappast först med att använda den sortens "treklangsslinga" heller, har bl.a. träffat på den i nåt pianostycke också... 🙂

Kul att du gillar!!

Arete: Finemang! Får se om vi ids öppna upp den här och köra ett varv till...? Ska nog testa lite EQ på slutmixen iallafall och se om jag kan få fram kicken lite mer.

Redigerat av android
Postat
😆 Oj, det har jag aldrig tänkt på, men ganska så likt är det ju... Fast å andra sidan var ju Muse knappast först med att använda den sortens "treklangsslinga" heller, har bl.a. träffat på den i nåt pianostycke också... 🙂

Nejdå, jag tänkte på ljudet och känslan i det också inte bara ackordföljden. 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.