Dancelot Postat 2 augusti 2005 Dela Postat 2 augusti 2005 Hej nu har jag lagt upp en liten demo på min sajt som jag vill höra vad ni tycker om...... http://www.dancelot.com Ligger under fliken "Studio"...... Vill helst att ni lyssnar på låten "Like me" den jobbar jag med just nu... De andra 3 skrev jag när jag var 15 bast och körde moppe........ Mvh Dancelot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 augusti 2005 Dela Postat 2 augusti 2005 Ta en läsning här först. 🙂 Tycker jag hört denna på forumet förut? Korta kommentarer: + snyggt basljud. - Svajjig sång som är lågt mixad, det engelska uttalet går inte heller riktigt ner utan extra socker. Något enformig låt, händer inte mycket i den. Trummorna är högt mixade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Larsson Postat 2 augusti 2005 Dela Postat 2 augusti 2005 det här var inget för mig... enformigt & gnälligt,oklart...låter inte som om någon av rösterna är engagerad i musiken..men det kanske är vi/jag skiter i allt känslan som är målet.. ingen låt jag vill höra balfull...men den var säkert rolig att spela in!! men inte min bag helt enkelt!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.