Jump to content
Annons

Lite musik


Zoid

Recommended Posts

Hej.

Är ny här på forumet och tänkte lägga ut lite musik jag knåpat ihop den senaste tiden. För den som orkar lyssna. 😄

Musiken är gjord med Motif ES, Sonar. På några låtar har jag lagt på riktig gura men dom mesta gitarrerna är Motif ES + midi gura. Alla låtar är Instrumentala. Och det är en blanding av olika stilar.

Bigrock

Rock

Contemporary

Fusion

Pfunk

Acoustic jam

Break away

Happy Sadness

Back to reality

Piano

Guitara

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jäklar vad tufft! Lyssnat på en låt (än så länge), Fusion! 😆 Hehe! Riktigt tufft azzå! *trummar med händer och fötter till rytmen* 😆 *diggar med huvudet också för den delen* Den här kommer att hamna på min minidisc för lyssning nårra veckor i framtiden. 5\5 Gooooood work!!!

(Lyssna på en till nu, Pfunk! WOHOO!!)

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Du är begåvad hör man ju!

Och Bigrock var otroligt vackert! Bestämde mig nyss för att ladda ner alla dina låtar! 😆

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

väldigt duktigt!! 🙂

lite sterilt för min smak..men det låter som att du sitter inne på ett bra hemma system..med de bästa & senaste pluggarna..

gillade big rock mest...skitsnygga stämmor med elgitarrerna i slutet..

de andra kändes lite som inbyggda i synthen demosar..men som sagt väldigt bra gjort..och jag kan knappast göra bättre själv!!

om jag skulle gissa vad du är för en pesron av din musik...så tänker jag mig att du jobbar typ på keyboard avdelningen på estrad musik 😛

du använder trilogy som basplug va??

snyggt jobbat..du kan ta mina synpunkter med en nypa salt..jag gör det inte bättre en dig på långa vägar!!

må friden ta dig!!

🙂

Redigerat av Larsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar.

om jag skulle gissa vad du är för en pesron av din musik...så tänker jag mig att du jobbar typ på keyboard avdelningen på estrad musik

Nä men jag skulle inte tacka nej till och jobba där.

du använder trilogy som basplug va??

Nej använder bara Motif ES som ljudkälla.

Jättefint spelat och producerat. Efter att ha hört bigrock och fusion så måste jag fråga, gör du musik till filmer med erotiskt innehåll?

He he, Nope vet inte om det skulle passa så bra. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygga låtar! Men det är lite för mycket midi för min smak - sorry.

Dock hör man att du är en duktig musiker!

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

gladamatör (oregistrerad)

😆 ooooohhhhhhh......snacka om att vara en kompetent musiker. !!!!!!!!!

Gillade verkligen din Acoustic jam. Helt j-a go att lyssna på !!!

Håller med ovanstående människor......

😠 Stående ovationer 😱

mvh gladamatör

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

riktigt ruskigt bra.... du är väldigt duktig. har suttit och lyssnat på break away på repeat och kan inte låta bli att små sjunga till, sångskadad som jag är 😉

keep up the good work!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...