Piffen Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Blev fundersam nyss. När är man nykomling, dvs hur länge. Hur länge ä man medlem? När blir man veteran? Vad är det egentligen som avgör vad. Är det antalet inlägg? Eller sitter olsberg å plockar ut lämpliga kandidater? 😛 //smulan
brojd Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 När du når 500 inlägg utanför OT forumet blir du veteran.
classic Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Mycket sjukt system som borde avskaffas genast. 500 inlägg med skräp väger tyngre än 50 bra... 😳
Neosus Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Mycket sjukt system som borde avskaffas genast.500 inlägg med skräp väger tyngre än 50 bra... 😄 Word!! Jag borde egentligen ha över 3000 inlägg.... 😱😳
Pluffo Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Jag har över 3000 inlägg.... 😱 Men du räknas inte. Du är ju galen 😳
Neosus Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Jag har över 3000 inlägg.... 😛 Men du räknas inte. Du är ju galen 😳 😱
Tokas Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Jag har över 3000 inlägg.... 😛 Men du räknas inte. Du är ju galen 😳 😱 Glöm inte att räkna med Nekos 645 poster i OT. 😛😛
Pluffo Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Jag har över 3000 inlägg.... 😛 Men du räknas inte. Du är ju galen 😳 😱 Glöm inte att räkna med Nekos 645 poster i OT. 😎😛 Eller Grahns 2192 😛
Neosus Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Jag har över 3000 inlägg.... 🙂 Men du räknas inte. Du är ju galen 😛 😛 Glöm inte att räkna med Nekos 645 poster i OT. 😄😛 Eller Grahns 2192 😎 😳😱🙂
Neko Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Jag har över 3000 inlägg.... 😱 Men du räknas inte. Du är ju galen 😳 Japp. Galen och moderator. Kan inte bli bättre. Tänkte satsa på en karriär som diktator, men det är hemligt.
Per_a_55 Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Jag har över 3000 inlägg.... 🤪 Men du räknas inte. Du är ju galen 😄 Japp. Galen och moderator. Kan inte bli bättre. Tänkte satsa på en karriär som diktator, men det är hemligt. Lovar att inte skvallra
Per_a_55 Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 (redigerat) Jag har över 3000 inlägg.... 😳 Men du räknas inte. Du är ju galen 🤪 Japp. Galen och moderator. Kan inte bli bättre. Tänkte satsa på en karriär som diktator, men det är hemligt. Lovar att inte skvallra Skvallra!!?? PÅ VEM? VAD DÅ SKVALLRA??? Vill veta!!! 😄🙂 hihi EDIT: Fixade bugg i inlägget Redigerat 2 augusti 2005 av Neko
classic Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Det är med inlägg av typen ni ser ovan som man blir "befodrad". Sjukt
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Jag har över 3000 inlägg.... 😄 Men du räknas inte. Du är ju galen 🙂 🙂 Glöm inte att räkna med Nekos 645 poster i OT. 😄😛 Eller Grahns 2192 😮 Eller kanske mina 1680? Den siffran är betydligt mer häpnadsväckande med tanke på hur länge Grahn varit medlem jämfört med mig 🙁
brojd Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 (redigerat) Det är med inlägg av typen ni ser ovan som man blir "befodrad".Sjukt Faktiskt inte, eftersom de här inläggen ligger under kategorin "off-topic" och då tickar mätaren inte vidare. Visst kan det spåra ur, men hellre ett livligt glatt forum än ett ställe där folk gnäller på varandra för innehållet i deras inlägg i "off topic".... som är menat just som det heter. Redigerat 2 augusti 2005 av brojd
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Det är med inlägg av typen ni ser ovan som man blir "befodrad".Sjukt Faktiskt inte, eftersom de här inläggen ligger under kategorin "off-topic" och då tickar mätaren inte vidare. Visst kan det spåra ur, men hellre ett livligt glatt forum än ett ställe där folk gnäller på varandra för innehållet i deras inlägg i "off topic".... som är menat just som det heter. Word
classic Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Faktiskt inte, eftersom de här inläggen ligger under kategorin "off-topic" och då tickar mätaren inte vidare. Visst kan det spåra ur, men hellre ett livligt glatt forum än ett ställe där folk gnäller på varandra för innehållet i deras inlägg i "off topic".... som är menat just som det heter. Jag skrev "av typen ni ser ovan" 😆 Att det spårar lite då och då är väl helt okey men när det sker i nästan hälften av alla trådar och det nästan alltid är samma personer som "spårar ur" så undrar man ju... Sedan räknas väl även inlägg som "jag vet inte men....." eller "jag har aldrig provat men...." osv. Ganska lätt att samla på sig en hel drös med inlägg då 😆 Jag tycker inte statusen fyller någon som helst funktion.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Faktiskt inte, eftersom de här inläggen ligger under kategorin "off-topic" och då tickar mätaren inte vidare. Visst kan det spåra ur, men hellre ett livligt glatt forum än ett ställe där folk gnäller på varandra för innehållet i deras inlägg i "off topic".... som är menat just som det heter. Jag skrev "av typen ni ser ovan" 😆 Att det spårar lite då och då är väl helt okey men när det sker i nästan hälften av alla trådar och det nästan alltid är samma personer som "spårar ur" så undrar man ju... Sedan räknas väl även inlägg som "jag vet inte men....." eller "jag har aldrig provat men...." osv. Ganska lätt att samla på sig en hel drös med inlägg då 😆 Jag tycker inte statusen fyller någon som helst funktion. Att det spårar lite då och då är väl helt okey men när det sker i nästan hälften av alla trådar och det nästan alltid är samma personer som "spårar ur" så undrar man ju... Vad undrar man? Jag tycker inte statusen fyller någon som helst funktion. Måste den göra det?
Tokas Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Jag tycker inte statusen fyller någon som helst funktion. Klart de fyller en funktion. Detta är klart bästa sättet för att veta vem som ska tvingas hämta öl till folket på IRL-träffarna. 😏
Piffen Postat 3 augusti 2005 Trådstartare Postat 3 augusti 2005 Så länge man själv känner att man säger något relevant så.. Jag har varit medlem ett tag, men många av de relativt nyare har långt många fler inlägg. Det innebär inte att de har mindre att komma med, förmodligen tvärtom, men jag är inte sur för att jag inte orkat engagera mig lika mycket. Statusen är ju inte det viktiga, det viktiga är ju informationsutbytet m m.. Så om det känns bra i hjärtat så.. 😛 Jag kan med gott samvete säga att jag gjort rätt för mina 460 inlägg eller nått sånt.. 😛 Det svär jag på. //smulan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.