Marie (oregistrerad) Postat 31 mars 2004 Postat 31 mars 2004 Hej, Jag är på jakt efter någon som kan hjälpa mig att testa nya produkter såsom högtalare, ljudanläggningar etc. Du bör ha stort intresse och kunskap om ljudanläggningar och liknande. Hör av dig till mig så berättar jag mer! /Marie
Carl_B Postat 31 mars 2004 Postat 31 mars 2004 Hej, Jag är på jakt efter någon som kan hjälpa mig att testa nya produkter såsom högtalare, ljudanläggningar etc. Du bör ha stort intresse och kunskap om ljudanläggningar och liknande. Hör av dig till mig så berättar jag mer! /Marie Skulle uppskatta om du berättade lite mer... Vart man måste befinna sig, eventuell erhållen lön, några speciella tider? osv...
Plus o Minus Postat 31 mars 2004 Postat 31 mars 2004 jag ställer helt klart upp som kaffe testare 😳 det där andra vill jag ha lite mer info om innan jag svarar 😛
Björn Olsberg Postat 20 april 2004 Postat 20 april 2004 Tagit bort ovidkommande inlägg. Vänligen håll er till Maries ursprungliga fråga. /adm
Carl_B Postat 20 april 2004 Postat 20 april 2004 Tagit bort ovidkommande inlägg. Vänligen håll er till Maries ursprungliga fråga. /adm 😆😆 va nog lika bra de... snygg titel 😄
robertus Postat 23 april 2004 Postat 23 april 2004 Hej Marie Vilken typ av anläggningar är det fråga om? Är det inom PA odyl eller inom hemelektronik? OM det är inom hemelektronik har jag en kille som är Audiofil (OBS Det är inte jag utan min polare. Om han frågar är det David B som tipsat) Hans mailadress är johan@egenart.com 🙂
Marie (oregistrerad) Postat 23 april 2004 Postat 23 april 2004 Hej, Ber om ursäkt att ni inte fått svar tidigare. Fick de första svaren på mailen och drog den förhastade slutsatsen att man blev uppmärksammad via mail när man fick svar på ett inlägg. Dumt av mig att inte kolla upp det bättre. Jag har "lämnat tråden vidare" till min kollega som förhoppningsvis återkommer med mer detaljer så fort som möjligt. Än en gång, ber om ursäkt att jag läste instruktionerna så dåligt. Det var inte meningen att slänga ut något och sen inte följa upp det. /Marie
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.