Jump to content
Annons

På jakt efter en testare..

Recommended Posts

Marie (oregistrerad)
Postat

Hej,

Jag är på jakt efter någon som kan hjälpa mig att testa nya produkter såsom högtalare, ljudanläggningar etc. Du bör ha stort intresse och kunskap om ljudanläggningar och liknande.

Hör av dig till mig så berättar jag mer!

/Marie

Annons
Postat
Hej,

Jag är på jakt efter någon som kan hjälpa mig att testa nya produkter såsom högtalare, ljudanläggningar etc. Du bör ha stort intresse och kunskap om ljudanläggningar och liknande.

Hör av dig till mig så berättar jag mer!

/Marie

Skulle uppskatta om du berättade lite mer...

Vart man måste befinna sig, eventuell erhållen lön, några speciella tider? osv...

• 3 veckor senare...
Postat

Hej Marie

Vilken typ av anläggningar är det fråga om? Är det inom PA odyl eller inom hemelektronik? OM det är inom hemelektronik har jag en kille som är Audiofil (OBS Det är inte jag utan min polare. Om han frågar är det David B som tipsat) Hans mailadress är johan@egenart.com 🙂

Marie (oregistrerad)
Postat

Hej,

Ber om ursäkt att ni inte fått svar tidigare. Fick de första svaren på mailen och drog den förhastade slutsatsen att man blev uppmärksammad via mail när man fick svar på ett inlägg. Dumt av mig att inte kolla upp det bättre.

Jag har "lämnat tråden vidare" till min kollega som förhoppningsvis återkommer med mer detaljer så fort som möjligt.

Än en gång, ber om ursäkt att jag läste instruktionerna så dåligt. Det var inte meningen att slänga ut något och sen inte följa upp det.

/Marie

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.