jesper_hell (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Hej, Som sagt har jag precis startat ett metalband och söker Basist, Sångare och Trummis. Musiken jag skrivit är inspererad utav band som Annihilator, Meshuggah och Slayer. Fet hemmastudio påkostad nästan 70 000. Trummor med dubbelkick finns. Jag bor i gbg och är snart 15 har spelat hårdrocksgitarr sen jag var 10 och klarar i stort sett allt inom metal schenren (kan skicka ljudfiler) och är van att jobba med musiker som är många äldre än mig själv. Frågor tas på 0707-693424. MVH jeppe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Hej, Som sagt har jag precis startat ett metalband och söker Basist, Sångare och Trummis. Musiken jag skrivit är inspererad utav band som Annihilator, Meshuggah och Slayer. Fet hemmastudio påkostad nästan 70 000. Trummor med dubbelkick finns. Jag bor i gbg och är snart 15 har spelat hårdrocksgitarr sen jag var 10 och klarar i stort sett allt inom metal schenren (kan skicka ljudfiler) och är van att jobba med musiker som är många äldre än mig själv. Frågor tas på 0707-693424. MVH jeppe Posta gärna upp dina alster här på demoforumet så vi kan höra hur du/dina inspelningar låter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesper_hell (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Har inte riktigt koll på hur man laddar upp ljudfiler på nätet skulle uppskatta om nån kunde ge en snabb förklaring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 ...skulle uppskatta om nån kunde ge en snabb förklaring... Så här gör du om du inte har egen webplats. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesper_hell (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Postar nåra demon imorrn då. 😄 cheeers!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 15 år gammal och studio för 70 tuse... Inte illa! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesper_hell (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Yep, 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesper_hell (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Dela Postat 2 augusti 2005 Glömmde jag reser bort imorrn men finns tillgägnlig på mobilen skickar nåra ljudfiler när ja kommer hem igen. Cheeers! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.