MFC Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Detta låter som ett sånt där tips som gammelföräldrarna skulle tipsa om men.. kanske någon kan bekräfta eller dementera dugligheten i detta tips.. Kan man använda potatis som luftfuktare, typ i väska tillsammans med gitarren eller i annat uttrymme. /MFC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zutztrutz Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Har inte provat själv, men har läst att en halv potatis som man byter ganska ofta fungerar finfint. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Jag använde en potatisskiva för att fukta upp min löstobak när den bidde torrer. Blev kalasbra. Löstobak - Gitarr Ja det kan du säkert göra. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MFC Postat 1 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 1 augusti 2005 Läste också att en halv potatis gör susen.. men hm.. då borde ett glas vatten också funka om man hadet stående i rummet där jag har guran.. istället för en potatis som ev. börjar ruttna ? ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Man kan även använda potatis när man tillverkar brännvin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rapid Wanker Postat 6 augusti 2005 Dela Postat 6 augusti 2005 Läste också att en halv potatis gör susen.. men hm.. då borde ett glas vatten också funka om man hadet stående i rummet där jag har guran.. istället för en potatis som ev. börjar ruttna ? ;-) Potatisen är väl bäst i fodralet. Ska du fukta upp ett rum får du nog lägga meloner på elementet 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.