lavrell Postat 31 juli 2005 Dela Postat 31 juli 2005 Länk till spelet här Det gäller att föra den blåa fyrkanten runt en bana medans muspekaren reagerar omvänt alltså reverse (som spelet också heter) Jag ligger just nu på Level 19. Grymt frustrerande spel men ack så beroendeframkallande 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Dela Postat 31 juli 2005 Fy fan, det är för jobbigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 juli 2005 Dela Postat 31 juli 2005 Scheesus vad svårt.. klarar inte ens första leveln .. är alldeles för invand vid hur muspekaren går 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 31 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 31 juli 2005 Scheesus vad svårt.. klarar inte ens första leveln .. är alldeles för invand vid hur muspekaren går 😄 Jag kom på mig själv att dra muspekaren åt fel håll här på forumet när jag skulle skriva den här postningen 😄 Men vänjer sig efter c:a 25-30 minuter (som jag suttit med skiten) ... Måste klara alla banor (tydligen 23) annars blir jag gaaaalen och tänker inte sova ... fan att man ska vara sån tävlingsmänniska 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Dela Postat 31 juli 2005 äh, jag tog 1 och två, sedan fick jag spatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 31 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 31 juli 2005 Tydligen 20 Levels och jag är på den sisat nu ... håll tummarna för mig 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 31 juli 2005 Dela Postat 31 juli 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 31 juli 2005 Dela Postat 31 juli 2005 kom till level 4 .. sen gav jag upp för ikväll iaf 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 31 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 31 juli 2005 (redigerat) Sådär ... då va det klart 😄 Sorry för den stora bilden ... har bara Paint hemma just nu för att redigera i 😄 Redigerat 31 juli 2005 av lavrell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2005 Dela Postat 31 juli 2005 Level 6. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bunga Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 phew! Fan va lurigt. Men det gick det med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soda_jam Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Fuska, vänd musen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Jobbigt! Som att backa med släpvagn lixom.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Från strax innan 2 i natt: 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Ha! Coolt spel, coola banor! 🙂 Pallade köra en 7-8 banor på rätt sätt, men vände sedan musen för att klara alla 20. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Vända musen, pffff.. Det var jag för trött för att komma på i natt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Fy fan. Man kommer in i det efter ett tag, men det var inte speciellt kul 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Avklarat. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Ha! Coolt spel, coola banor! 😄 Pallade köra en 7-8 banor på rätt sätt, men vände sedan musen för att klara alla 20. 🙂 Försökte det också, men inte fan blev det lättare för att man vände på musen!!?? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Mwahaha! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 1 augusti 2005 Dela Postat 1 augusti 2005 Ha! Coolt spel, coola banor! 😎 Pallade köra en 7-8 banor på rätt sätt, men vände sedan musen för att klara alla 20. 🙂 Försökte det också, men inte fan blev det lättare för att man vände på musen!!?? 🙂 Haha.. 😄 Ok, prova att vända på skärmen istället då. Upp och ner, inte fram och bak. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.