One night in The Trance Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 (redigerat) file för stor går inte ladda upp:_( tvungen att tar bort allt 😉 Redigerat 31 juli 2005 av One night in The Trance
Neko Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Lätt ordnat, antingen så kör du i lägre kvalité, säg 160 eller 128 istället för 192 kbps. Eller så behöver du inte lägga upp hela låten. 😄 Busenkelt. Du kan ju lägga upp den nya filen här i samma tråd sen. Lycka till. 🙂
One night in The Trance Postat 31 juli 2005 Trådstartare Postat 31 juli 2005 Lätt ordnat, antingen så kör du i lägre kvalité, säg 160 eller 128 istället för 192 kbps. Eller så behöver du inte lägga upp hela låten. 🙂 Busenkelt. Du kan ju lägga upp den nya filen här i samma tråd sen. Lycka till. 🙂 tack NEKO, hur ska man ändra det i en data som inte har någon musik program allt? går att göra det i windowmediaplayer? 😄
lavrell Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Lätt ordnat, antingen så kör du i lägre kvalité, säg 160 eller 128 istället för 192 kbps. Eller så behöver du inte lägga upp hela låten. 🙂 Busenkelt. Du kan ju lägga upp den nya filen här i samma tråd sen. Lycka till. 🙂 tack NEKO, hur ska man ändra det i en data som inte har någon musik program allt? går att göra det i windowmediaplayer? 😄 maila låten till micke@lavrell.se så lägger jag upp den på min webserver 🙂 sen kan jag skriva in länken i den här tråden om du vill?
One night in The Trance Postat 31 juli 2005 Trådstartare Postat 31 juli 2005 (redigerat) Lätt ordnat, antingen så kör du i lägre kvalité, säg 160 eller 128 istället för 192 kbps. Eller så behöver du inte lägga upp hela låten. 😄 Busenkelt. Du kan ju lägga upp den nya filen här i samma tråd sen. Lycka till. 🙂 tack NEKO, hur ska man ändra det i en data som inte har någon musik program allt? går att göra det i windowmediaplayer? 😄 maila låten till micke@lavrell.se så lägger jag upp den på min webserver 🙂 sen kan jag skriva in länken i den här tråden om du vill? tack lavrell ! men jag ångra mig he he, har hört liten av era låtar så vågar man inte lägga ut min längre..he he tar det annan gång 😄 Redigerat 31 juli 2005 av One night in The Trance
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.