Osmo Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Mossning på eder! Osmo, jo han heter igentligen Kristoffer och kommer från frostiga lappland. Spelar för närvarande i bandet Aqua - Head som är ett band med anor från 90 -talets början. Idag spelar jag gitarr och sjunger i bandet men på 90 -talet spelades det bas och körades. Bandet låg vilande mellan åren 97 och 2004. Har idagarna beställt ett m-audio 1010Lt kort så nu tänkte jag ge mig in i cubase världen och testa skapa och spela in musik. Har jobbat som Linux administratör sedan 96 och startade eget företag 2001. Ptja, de var väl lite input iaf 😛 Nu ska ja ninja-rulla vidare * 🙂
peterthegreat Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Wilkommen Wilkommen. Sade ankan till optimisten. 😄
Marängen Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 Hjärtligt välkommen Osmo! Tack för ditt inlägg på min tråd! (Grace-the Weight) /Ulrica
Osmo Postat 10 augusti 2005 Trådstartare Postat 10 augusti 2005 man bli ju nässchtan liite rjörd juu 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.