VacUm Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Hade glömt bort att det var kul att spela bas. Behöver få fart på spelet igen, så istället för att sitta och öva så lägger jag gärna bas på all möjlig musik. Håller mig gärna borta från den tyngsta hårdrocken och den allra synthigaste electronican. Tar gärna en bakgrund helt utan bas och en med nån stödprogrammering så det inte blir missförstånd med harmonier och sånt... Tillbaka kommer ett omixat basspår som ni gör precis vad ni vill med (slänger, använder, klipper sönder helt... mig spelar det ingen roll, tar absolut inte illa upp om nån skulle tycka att det låter skit. Jag gör detta för att få fart på mitt spel i första hand). // Johan
VacUm Postat 31 juli 2005 Trådstartare Postat 31 juli 2005 Kul idé! Hur ställer du dig till funk? Jag slapar inte, men annars inga problem.
ardic Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 det här låter ju strålande! Jag som kranar hus är ju allitd i behov av lite härlig bas. Hör av mig vid behov! peace. 😄
Impey Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 här kommer det bli många som är intresserad tror jag, även jag 😠
kenjoswe Postat 1 augusti 2005 Postat 1 augusti 2005 Kul! Skulle du vilja lägga bas på min låt: Your browser does not support the HTML5 audio tag Fick en synpunkt från Lavrell på att basen inte funkar. Jag kan skapa en version utan bas om du är intresserad av att göra ett pålägg. /Kent J.
VacUm Postat 1 augusti 2005 Trådstartare Postat 1 augusti 2005 Kul! Skulle du vilja lägga bas på min låt: Your browser does not support the HTML5 audio tag Fick en synpunkt från Lavrell på att basen inte funkar. Jag kan skapa en version utan bas om du är intresserad av att göra ett pålägg. /Kent J. Visst..
kenjoswe Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 VaCum, OK! Nu finns det en version utan bas: Your browser does not support the HTML5 audio tag /Kent J.
VacUm Postat 2 augusti 2005 Trådstartare Postat 2 augusti 2005 VaCum, OK! Nu finns det en version utan bas: Your browser does not support the HTML5 audio tag /Kent J. Men det är väl samma som du PMade?
kenjoswe Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Ja, jag blev osäker på om du hade fått länken. /Kent J.
Viktor Postat 6 augusti 2005 Postat 6 augusti 2005 Ifall VaCuM skulle få upp över öronen mycket att göra så lägger jag gärna också bas på diverse saker, om någon har lust... Tänkte bara säga det.
Debree Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Har grämt mig över varför jag inte har någon bas hemma.. Men nu behöver man kanske inte det 😛 Jag hör säkert av mig nån gång =)
Morta Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Haha, jag spelar redan så mycket bas, så jag skulle fanken ta betalt för att lägga på nåns annans alster! jäkla muppar! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.