Marängen Postat 27 oktober 2007 Trådstartare Postat 27 oktober 2007 ja det puttrar på...nya låtar ligger uppe på www.myspace.com/deblanche (nytt bandnamn bara). Gå gärna in och lyssna och tyck till! /Ulrica
Emil Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 ja det puttrar på...nya låtar ligger uppe på www.myspace.com/deblanche (nytt bandnamn bara). Gå gärna in och lyssna och tyck till! /Ulrica Sanslöst bra låtar på er hemsida. Har lyssnat på the Weight en miljon gånger och blev överlycklig av att få fler låtar nu. Säg till på forumet när ni ska lira live nästa gång.
Björn Olsberg Postat 27 oktober 2007 Postat 27 oktober 2007 (redigerat) Tack för uppdateringen, verkligen roligt att det rullar vidare! Om du/ni postar några låtar här på forumet och samtidigt skriver in i Kalendern nästa gång ni spelar så är jag säker på att ni har ett gäng som kommer härifrån 🙂 Det låter riktigt bra om er. EDIT: Skulle lätt köpa en skiva om ni sålde. Redigerat 27 oktober 2007 av Olsberg
Linus Postat 21 februari 2009 Postat 21 februari 2009 Jag noterar att låten fått en helt ny refräng, ny titel (I Just Wanna Be With You) och därför spelats in på nytt. 😛
Drake Postat 8 mars 2009 Postat 8 mars 2009 Jag noterar att låten fått en helt ny refräng, ny titel (I Just Wanna Be With You) och därför spelats in på nytt. 🙂 Fantastiskt bra låtar. Så enkelt, men samtidigt riktigt jäkla bra.
Pico Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 (redigerat) Note to self; läs klart för i helskotta - det fanns ju en till sida med kommentarer! 😉 Redigerat 24 april 2011 av Pico
Eliasson Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Ge oss en update nu! Jag såg att senaste inloggningen på Myspace var 20100426, nästan ett år sen. Har ni lagt ned?
k9 (oregistrerad) Postat 30 december 2013 Postat 30 december 2013 Någon som vet vad som hände med denna grupp?
Pico Postat 24 februari 2017 Postat 24 februari 2017 Anyone listening to this in 2017? </youtube-kommentar>
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.