Chribbe Postat 30 mars 2004 Postat 30 mars 2004 (redigerat) Tjaba alla på forumet! Verkar vara en skön stämning här, jag heter Chribbe och är väl något av en amatör när det gäller inspelning osv. Men det hindrar mig ju inte. Jag studerar i Stockholmstrakten och tycker om musik. den musik génren som jag lyssnar mest på är pop/rock, det är också den kategorin som min musik faller under. Spelar in och skriver tillsammans med en annan kille och har gjort så under ett års tid. Ha´re 😉 Redigerat 30 mars 2004 av Chribbe
Neko Postat 30 mars 2004 Postat 30 mars 2004 Välkommen till forumen! Hoppas att du kommer trivas här tillsammans med oss! 😉
Lundin Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 Tjao..Chribbe... o Välkommen Rockfart..vars har du fått vink-smileyn från???? /D
tordA Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 Rockfart..vars har du fått vink-smileyn från???? den finns på dom flesta utrikiska forumen 😳
Lundin Postat 1 april 2004 Postat 1 april 2004 den finns på dom flesta utrikiska forumen 😄 😲 ..o ge sig ut på internet?? är inte det farligt????.. ska fråga morzan först... 😎 /D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.