Jump to content
Annons

En liten presentation...


Marängen

Recommended Posts

Tjingeling!

Jag heter Ulrica, är 24 år å pluggar jämt....(inte helt sanningsenligt) Jag läser till Gymnasielärare i Uppsala och är väl klar om ca ett år. Jag spelar i 2 band, Grace och Art.no och har ett indie/dance projekt som är rykande färskt tillsammans med min pojkvän. Sjunger gör jag och spelar gitarr å piano...Ja det var väl allt tror jag.

Hej då

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Välkommen!

Har ni några gig på G i stan?

/Jonas (oxå från Uppsala)

Hejhej! Det kommer det kommer! Spelade en hel del i våras på lite nationer och så. Har en spelning 19e aug m Art no på en liten festival i kungsträdgården i sthlm, annars inget inbokat men som sagt...terminen har inte börjat än men snart det blir det spelningar igen! Återkommer om det 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Indie/dance låter intressant! Lägg gärna upp nåt alster i demoforumet. :rolleyes:

& Välkommen!

Tack för välkomnandet!

2 indie/dance (danspop/synthpop) låtar har lagts ut på forumet och ligger under "Apanboll"...vi gör dem tillsammans! Sen ligger "the Weight" med Grace under "Marängen" (finstämd rock?)....pust va krångligt det blev att förklara...😄

Lyssna gärna om du hittar låtarna och kommentera!

Mvh Ulrica

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

ojojoj nu är jag tillbaka efter ett litet uppehåll! Gå gärna in på demoinspelningar å kommentera mitt å apanbolls elektroniska dansmusik å ge en kommentar eller så!

Tack tack tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...