Danabacken Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Vet att det finns en tråd som vill veta medelåldern av alla, men vem är yngst? Jag börjar. 15! 🙂
Fnykis Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Vet att det finns en tråd som vill veta medelåldern av alla, men vem är yngst? Jag börjar. 15! 🙂 Jag! Är 13..
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Jag är utan tvekan yngst av alla i hela världen. Född 87. (Jag ska inte bli gammal heller)
Hemluth Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Vet att det finns en tråd som vill veta medelåldern av alla, men vem är yngst? Jag börjar. 15! 😄 Född vilket datum? 900524 här. 😳
Pazo Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 (redigerat) Jag är utan tvekan yngst av alla i hela världen. Född 87. (Jag ska inte bli gammal heller) är du så "liten" 😛 Trodde du lätt var äldre än mig! Hemluth också för den delen! 😄 EDIT: Eller är det jag som är gammal? Redigerat 29 juli 2005 av Pazo
Nisse Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 jag är 19! jag leder ligan... Nej det var ju den yngste vi skulle hitta.. 😉 //Nisse (född 1987 btw 😉 )
Danny Cort (oregistrerad) Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 (redigerat) Vem är äldst då? Nästan mer intressant. Hehe. Egentligen så är ju medelåldern hyfsat hög på forumet. Kanske är det därför standarden är hög. Jag känner regulars på forumet som har barn som är äldre än samtliga i den här tråden. Redigerat 29 juli 2005 av Danny Cort
Nisse Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Hmm, Rockfart är ju född 1951 om jag inte missminner mig.. 😉 //Nisse
tordA Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 (redigerat) Hmm, Rockfart är ju född 1951 om jag inte missminner mig.. 😉 //Nisse hehe min älsta son, Lolson, är en 89;a 😉 Redigerat 29 juli 2005 av Rockfart
Katla (oregistrerad) Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Själen kan ju vara gammal trots att kroppen är ung...och tvärtom. 😉
hackeman Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 (redigerat) Vem är äldst då? Nästan mer intressant. Hehe. Egentligen så är ju medelåldern hyfsat hög på forumet. Kanske är det därför standarden är hög. Jag känner regulars på forumet som har barn som är äldre än samtliga i den här tråden. Inte nu längre, när du (och jag (edit: och Rockfart)) har skrivit i den. 😉 Redigerat 29 juli 2005 av hackeman
hackeman Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Själen kan ju vara gammal trots att kroppen är ung...och tvärtom. 😉 Precis. Det är därför vissa föräldrar inte klarar av att vara förebild för sina barn, eller rent av att barnen blir förebild för föräldrarna. Föräldrarna har helt enkelt själar som är yngre än deras barns själar. 😉
hegobald Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Rockfart leder med 10 år över mig.. Men 1961 var ett fantastiskt år... Både politiskt och musikaliskt 😉
SuperViza Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Precis. Det är därför vissa föräldrar inte klarar av att vara förebild för sina barn, eller rent av att barnen blir förebild för föräldrarna. Föräldrarna har helt enkelt själar som är yngre än deras barns själar. 😉 HAHA det det lät väldigt djupt
Danny Cort (oregistrerad) Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Hmm, Rockfart är ju född 1951 om jag inte missminner mig.. 😉 //Nisse hehe min älsta son, Lolson, är en 89;a 😉 Hehe. Isåfall är Reason's äldsta äldre än din äldsta!
Danny Cort (oregistrerad) Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 (redigerat) Vem är äldst då? Nästan mer intressant. Hehe. Egentligen så är ju medelåldern hyfsat hög på forumet. Kanske är det därför standarden är hög. Jag känner regulars på forumet som har barn som är äldre än samtliga i den här tråden. Inte nu längre, när du (och jag (edit: och Rockfart)) har skrivit i den. 😉 smartass Redigerat 29 juli 2005 av Danny Cort
tordA Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Flyttad från Allmänt till Utanför ämnet. 😮 rent allmänt, är detta utanför ämnet...? 😲
Pluffo Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Flyttad från Allmänt till Utanför ämnet. 😄 rent allmänt, är detta utanför ämnet...? 😲 OOOOOO JAAAA! 😮
hackeman Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Vem är äldst då? Nästan mer intressant. Hehe. Egentligen så är ju medelåldern hyfsat hög på forumet. Kanske är det därför standarden är hög. Jag känner regulars på forumet som har barn som är äldre än samtliga i den här tråden. Inte nu längre, när du (och jag (edit: och Rockfart)) har skrivit i den. 😲 smartass I knooooooow... 😮 fick du vårt meddelande igår från stortorget? vi saknade dig juh. 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Vem är äldst då? Nästan mer intressant. Hehe. Egentligen så är ju medelåldern hyfsat hög på forumet. Kanske är det därför standarden är hög. Jag känner regulars på forumet som har barn som är äldre än samtliga i den här tråden. Inte nu längre, när du (och jag (edit: och Rockfart)) har skrivit i den. 😲 smartass I knooooooow... 😮 fick du vårt meddelande igår från stortorget? vi saknade dig juh. 😄 Ja, jag fick erat meddelande. Tyvärr så hade jag somnat. Men jag hade ändå inte passat in i sällskapet.
hackeman Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 (redigerat) Vem är äldst då? Nästan mer intressant. Hehe. Egentligen så är ju medelåldern hyfsat hög på forumet. Kanske är det därför standarden är hög. Jag känner regulars på forumet som har barn som är äldre än samtliga i den här tråden. Inte nu längre, när du (och jag (edit: och Rockfart)) har skrivit i den. 😲 smartass I knooooooow... 😄 fick du vårt meddelande igår från stortorget? vi saknade dig juh. 🙂 Ja, jag fick erat meddelande. Tyvärr så hade jag somnat. Men jag hade ändå inte passat in i sällskapet. Nähä? Och varför inte det då? Längden spelar ingen roll... 😮 Redigerat 29 juli 2005 av hackeman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.