1pabloo Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 den e inte klar kanske för lång? undrar vart man fick tag på den stönande tjejen ibörjan, uuu låt : come on an b my baby artist: mutvei LÅTLÄNK : http://home.no/mutvei/visa (det står "mutvei - come on test....")
Nad Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Cool när virveln kommer in på 2.09 och ger den lite backbeat. Rätt charmig faktiskt. Men sångljudet låter inte klart nog + att sången ligger lite väl svagt mixad. Fast slutklämmen med 60-tals reverbet får Du kred för! Pianoliret dock, döds-slitet och jättedated dessvärre. Men jag gillar låten ändå för vad den är. En liten flirt helt enkelt, anspråklös och lite kåt. 😛🙁
Valdez Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Den rythmiska delen och när basen kommer in är fräckt!....men den stönande tjejen..nääää det blev lite för mycket.. 😛 Annars kan det bli en bra låt!.. 🙁
Nelerion Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Fick tillbaka lite sambakänsla i kroppen efter de år jag varit borta från Brasilien. Bara skapa en sådan känsla är värt såå mycket! 😱 Tycker Miss Stön kunde dött ut ganska fort i början, det blir lite enformigt. Summa sumarum då : Lite tydligare sång och mindre stön, en skön låt, kanske haft lite vildare Bongotrummor på några ställen? Den här tyckte jag om!
91:an Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 (redigerat) Visserligen inte den sorts musik jag normalt lyssnar på, men du har en skön sångröst! Lyssnade även på dom andra låtarna på sidan. Finns inte så många Mutvei, heter din farsa möjligen Peter? Redigerat 29 juli 2005 av 91:an
Brynolf Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Ååå, somrigt och jättemysigt! Stönfröken är ju en del av percussionen, så hon passar ju in låten igenom tycker jag. Känns lite retro med gamla housepianoriff och så, men det ser jag absolut inte som ett minus. Baskaggen kanske är lite väl fläskig, åtminstone i mina högtalare. Riktigt bra på det stora hela.
1pabloo Postat 29 juli 2005 Trådstartare Postat 29 juli 2005 tack för feedbacken!! många kloka synpunkter minst sagt, men tjejen är väl fin, haha, kanske kan klippa bort liiiiite stööön i mitten 😄
Danny Cort (oregistrerad) Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Du tror väl inte att det är första gången det förkommer stönade tjejer i musik?
hajjen Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 stönande tjejer, rätt så trist. hade varit roligare med en lite feminit stönande grabb tycker jag. svårt att säga något om låten.
Jocke Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 stönande tjejer, rätt så trist. hade varit roligare med en lite feminit stönande grabb tycker jag.[...] Öh,varför? Är det personliga preferenser eller hade låten blivit bättre? 😉
1pabloo Postat 30 juli 2005 Trådstartare Postat 30 juli 2005 stönande tjejer, rätt så trist. hade varit roligare med en lite feminit stönande grabb tycker jag. ge mig en öl så kan ja stöna som få
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.