Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tänkte att jag kunde presentera mig nu när jag fått lite dötid här på jobbet.

Spelar med bandet McLure, eller är i alla fall medlem i det. Gillar pop, sneglar i bland lite försiktigt på mina fötter i projektet Ambiguous Andy Feathers.

Tja, vete fan om det finns något att tillägga. Är inte precis nån rutinerad räv.

Ni får gärna gå in på McLures hemsida och titta.

McLures hemsida

//hajjen

Annons
Postat

Dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-DAM-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-DAM-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-DAM-dam-DAM-dam-DAM-dam-DAM-dam-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM!!

Postat

Jag tror att det Pluffo försöker säga är; Välkommen!! 😄

/Gote

Postat

Tack för välkomnandet. nu skall jag gå hem och spela ihop en förmögenhet till en synth, vad den skall med en förmögenhet till kan man ju fråga sig... men men.

Postat

Tjena! Välkommen!

captain nemo (oregistrerad)
Postat

Tja. Välkommen. Här kommer du att trivas som fisken i vattnet.

//nemo

Postat

Välkommen!

Ååå! I morgon är det tvåtimmars Mythbusters-special om hajar. Faen, jag måste lyckas konfigurera morsans Comhem-box så jag kan kolla på härligheten också...

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Hej & välkommen! Vad många roliga haj/fisk-skämt man kunde dra 😛

Hajjar du hur bra du kommer ha det här? (Fy fan vad tråkig jag är ibland 😛)

Postat

Haj på daj du och whälkommen upp på torra land (usch vad dålig)

haj.gif

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.