hajjen Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Tänkte att jag kunde presentera mig nu när jag fått lite dötid här på jobbet. Spelar med bandet McLure, eller är i alla fall medlem i det. Gillar pop, sneglar i bland lite försiktigt på mina fötter i projektet Ambiguous Andy Feathers. Tja, vete fan om det finns något att tillägga. Är inte precis nån rutinerad räv. Ni får gärna gå in på McLures hemsida och titta. McLures hemsida //hajjen
Pluffo Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-DAM-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-DAM-dam-dam-dam-dam-dam-dam-dam-DAM-dam-DAM-dam-DAM-dam-DAM-dam-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM-DAM!!
Gote Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Jag tror att det Pluffo försöker säga är; Välkommen!! 😄 /Gote
hajjen Postat 28 juli 2005 Trådstartare Postat 28 juli 2005 Tack för välkomnandet. nu skall jag gå hem och spela ihop en förmögenhet till en synth, vad den skall med en förmögenhet till kan man ju fråga sig... men men.
android Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Hejhej! Först tänkte jag: "Nu har Pluffo blivit helt galen!", men sedan gick det upp ett litet ljus.... 😄
captain nemo (oregistrerad) Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 Tja. Välkommen. Här kommer du att trivas som fisken i vattnet. //nemo
Brynolf Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 Välkommen! Ååå! I morgon är det tvåtimmars Mythbusters-special om hajar. Faen, jag måste lyckas konfigurera morsans Comhem-box så jag kan kolla på härligheten också...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Hej & välkommen! Vad många roliga haj/fisk-skämt man kunde dra 😛 Hajjar du hur bra du kommer ha det här? (Fy fan vad tråkig jag är ibland 😛)
Per_a_55 Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Haj på daj du och whälkommen upp på torra land (usch vad dålig)
Nisse Postat 7 augusti 2005 Postat 7 augusti 2005 Här kommer du att trivas som fisken i vattnet. Eller som hajen i bassängen. Välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.