Jump to content
Annons

Jaha, så var det min tur att lämna er...


The Mr

Recommended Posts

Jag och min flickvän har köpt ett hus ca 3 mil söder om Sthlm. Det bästa med huset är att det ligger en friggebod (typ bauhausbyggsats) på ca 10 m2 på tomten. Där hade jag tänkt att bygga min studio. Sen är det ju inte fy skam att det bara är 300m till närmaste strand 🙂

Det dröjer nog ett tag innan jag har hunnit skaffa mig en internetuppkoppling. Så vi får se när jag dyker upp här med mina irriterande inlägg igen.

tomten.jpg

En vy över tomten.

På återseende

The Mr... 😛

Redigerat av The Mr
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ojoj! Jag är riktigt avis att du köpt hus! Jag vill också bo i hus! Nu bor jag och kvinnan min i en sunkig trea... 🙂

Men jag får gratulera till husköpet och de 300 m du har till stranden! 😛

På återseende!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hrm, hur kan du flytta till ett hus utan internetuppkoppling? Det såg jag givetvis till fanns i min lägenhet innan jag flyttade! 😉

När jag tänker efter är det kanske därför jag inte packat upp alla flyttkartonger än, efter tre månader...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack ska ni ha...

Ja det får väl bli en invigningsfest där alla forummänniskor är välkommna 🙂 Jag får nog köpa ett större hus först om alla 4541 personer ska få plats 🙂

Ha det bra alla!

/KM

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...