Strukt Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Hej, Märkte att det fanns ett forum där man presenterar sig som nykomling här, och då kan det vara rätt bra att faktiskt GÖRA det också! Jag är en kille på 24 år (om 2 veckor) som för närvarande bor i Trondheim / Norge med min sambo. Anledningen till min perfekta Svenska 🙁 är att jag tidigare har bott i sverige i 12 år men har altså då nyligen flyttat tillbaka till hemlandet Norge. Jag har alltid vart intresserad av musik, men musikskapandet började väl som med många andra gjorde. En vän introducerade mig till trackers på DOS tiden, nej det var faktiskt inte fasttracker det var impulsetracker. Så där satt man då... med sin Pentium 120, med något soundblaster ljudkort och plinkade ihop låtar. Det var inget bra direkt men det var kul. Efter en tid (lång tid) upptäckte jag Reason, och använder det den dag idag. Jag har förbättrats men jag kan bli bättre. Musikskapandet är bara en hobby och jag har inga planer på att det skall bli något annat... än. Jag gör musik som generella av befolkningen kallar "Techno", men det kan bli allt möjligt. Ibland kan det bara bli lite pianospelande, ibland blir det dunka dunka, osv. försöker experimentera mycket. Puh.. dethär blev långt, men jag hoppas på en fin tid på forumet, dom trådar jag redan läst verkar det föras vettiga diskussioner i och det är något man värdesätter högt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Kjempeflott med norskar på forumet! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Hjärtligt välkommen! Cool med en norrman 🙁 Känner du till Prepost? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Strukt Postat 27 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 27 juli 2005 Prepost? Vad vem är det? en forumfunktion eller? 😳 Näe jag känner nog inte till det im afraid... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Prepost? Vad vem är det? en forumfunktion eller? 😳 Näe jag känner nog inte till det im afraid... 😕😠😳 Prepost länk Det är en norsk web label som bland annat pular med techno! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Välkommen 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Välkommen hit!!! Ska du va!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
red_house_painter Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Välkommen hit! "På Fiskeäventyr med Lars och Bård" är askul. Går på svt1 tror jag. hej hej! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 (redigerat) Välkommen hit, Strukt. Jag hoppas att du kommer att trivas. Redigerat 27 juli 2005 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Strukt Postat 28 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 28 juli 2005 Det verkar som att man kommer trivas här ! Men dom nästa dagarna kommer jag bli inaktiv, för då är det storsjöyran som gäller! och köpa billig svensk snus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 GE KATTSINGEN I VÅRT SNUS! 😠 Varmt välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Howdy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Hej norsk! Ja alla har vi våra bördor att bära. 😠 M Rombo: Jag trodde prepost var när man presenterade sig innan man skickade "riktiga" poster. Men nu har ju faktiskt Frukt skickat 7 inlägg innan. :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Tjena och välkommen. Kul att se att forumet sträcker sig över gränserna. Olsberg blir nog glad om ett ex av tidningen går till Norge med. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Piffen Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Hallo. Dritgöy me litt norsk på forumet! Akkurat lusekofte hell yeah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Välkommen skall du vara! 😛 det enda roliga ordet jag kan på norska är "rumpetroll" 🙂😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Hoppla! Välkommen! 😛 Är det så att gruppsex heter "Klumpesnusk" på norska?! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Är det så att gruppsex heter "Klumpesnusk" på norska?! AhahAhahAhahAhahA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 (redigerat) Välkommen! Norska (fast inte) - Svenska Bladesamling - Bok Brusefåtölj - Toalettstol Buskeharald - Tarzan CP-truck - Rullstol Fjuneflås - Hårfön Flaxehytt - Flygplan Fröjdepinne - Snopp Fröjdepinnebeskyttelse - Kondom Furufjanten - Ekorren Guleböj - Banan Kadavermos - Köttfärs Kempetorsk - Haj Køpelåne - Hyra Metallgutten - Stålmannen Orangekula - Apelsin Pansartax - Krokodil Periskophäst - Giraff Piggdekk - Dubbdäck Pustepjæxer - Joggingskor Rullebrum - Bil Rumpekrafs - Toalettpapper Skuttefodral - Träningsoverall Slurpeslang - Sugrör Snurregummi - Däck Snuskepølse - Bajskorv Strapatspose - Ryggsäck Tallefjant - Ekorre Tuttekasse - BH Vaskenalle - Tvättbjörn Vifteremmer - Vindrutetorkare Ængsbiljard - Golf Redigerat 28 juli 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Nu ska vi inte mobba honom bara för att han är norsk... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Nu ska vi inte mobba honom bara för att han är norsk... 😉 Hehe... det gör vi inte! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 😉 Välkommen, kul när forumet blir lite mer internationellt 😉 Hoppas du ska trivas här. .Viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Hoj och Välkommen! Kul med lite fler representanter från övriga norden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 M Rombo: Jag trodde prepost var när man presenterade sig innan man skickade "riktiga" poster. Men nu har ju faktiskt Frukt skickat 7 inlägg innan. 😄 :musik Haha, så var inte fallet 😆 Det är en riktigt fin label faktiskt. Dom gamla grejerna är bäst enligt. Nej, jag skrattade absolut inte högt och ljudligt åt vad addic skrev. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Man kan ju inte hjälpa att man är norbagge heller... Välkommen hit! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Hejsan hejsan.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Strukt Postat 29 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2005 Jag är mållös, vad trevliga ni är. Nu är jag iallafall i Östersund och yrar, men kunde inte hålla mig från datorn som fanns här 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.