MarAfrem Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Tack för ett suveränt forum! Nu har jag gästat forumet länge nog för att bli medlem tycker jag. Och så har jag med hjälp av alla tips här lyckats få ihop en minimal studio (mic+preamp+ljudkort+cubase+hörlurar). Det blir akustisk gitarr och sång mest, få se om jag lyckas få upp något alster till "demoinspelningar" vad det lider. Mikael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Välkommen i gänget:-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Hajj hajj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Hejs-eli-Svejsan! Varmt Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Varmt välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 29 juli 2005 Dela Postat 29 juli 2005 Välkommen... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 30 juli 2005 Dela Postat 30 juli 2005 Well well welcome! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.