slaptap Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 (redigerat) Ok, jag avlöser Addic tillfÀlligt som festivalgeneral. De inlÀmnade bidragen, 11 stycken, ligger packade i en ZIP-fil pÄ 51MB (allihop anonyma), och kan hÀmtas borttaget. Addic Äterkommer senare med nÀrmare information angÄende datum dÄ röstning börjar etc... Mvh/Jerry Redigerat 14 augusti 2005 av slaptap Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
O-Jay Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Eeeh, varför inte zip? đ Var hittar jag en gratis rar-dekomprimerare? Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 (redigerat) HÀr har du en gratisversion frÄn download.com : http://www.download.com/WinRAR/3000-2250_4...ml?tag=pdp_prod Redigerat 27 juli 2005 av Nelerion Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 27 juli 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 27 juli 2005 Eeeh, varför inte zip? đł Sorry, Ă€r fixat. đČ Mvh/Jerry Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 FĂ„r fan inte ner bidragen men det Ă€r kanske inte meningen đł Man fĂ„r inte ha en sĂ„danhĂ€r festival utan mig! Bara för att man inte varit inloggad pĂ„ sisĂ„dĂ€r 3 kvartal betyder ju inte att man inte vill vara med. đČ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Nu hĂ€nder det grejer đł Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 27 juli 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 27 juli 2005 FĂ„r fan inte ner bidragen men det Ă€r kanske inte meningen đł Troligen försökte du nĂ€r jag bytte ut RAR mot ZIP. PĂ„ det igen. đČ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 http://www.soundclick.com/bands/5/metalkillen_music.htm Sjöng in en snutt Ă„t ett ganska stort svenskt band, men jag dög inte hahahaha! Om jag bara krossat pungen innan sĂ„ hade jag nog kommit högre đł Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
O-Jay Postat 27 juli 2005 Dela Postat 27 juli 2005 Tack, tack, nu skall hĂ€r lyssnas đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
djonas Postat 28 juli 2005 Dela Postat 28 juli 2005 Och nĂ€r och i vilken trĂ„d ska vi börja rösta dĂ„? đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
fetmule Postat 30 juli 2005 Dela Postat 30 juli 2005 (redigerat) Och nĂ€r och i vilken trĂ„d ska vi börja rösta dĂ„? đ Ah...just det, when? Redigerat 30 juli 2005 av fetmule Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 30 juli 2005 TrĂ„dstartare Dela Postat 30 juli 2005 Och nĂ€r och i vilken trĂ„d ska vi börja rösta dĂ„? đ Ah...just det, when? Hm....Aaaaddiiiic......Tjohoooooo.... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
sixties Postat 31 juli 2005 Dela Postat 31 juli 2005 addic du kan vĂ€l lĂ€gga upp en trĂ„d med hur vi ska sĂ€tta poĂ€ng pĂ„ lĂ„tarna sĂ„ att röstningen kan börja. đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
kirtaphus Postat 2 augusti 2005 Dela Postat 2 augusti 2005 dito đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 3 augusti 2005 TrÄdstartare Dela Postat 3 augusti 2005 För er som har missat att röstningen har dragit igÄng...gÄ vidare till den hÀr trÄden. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.