KeyZn Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Tipsa mig om bra bas pluggar till cubase SX.... đ
NeaS (oregistrerad) Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Trilogy Riktig kioskvÀltare nÀr det gÀller baspluggar. LÀnken gÄr till sida pÄ KVR med info och recensioner.
Patrick L (oregistrerad) Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Novation basstaion. En synthbasplugg. Helt ok om man skruvar lite pÄ den och blandar upp den med andra basar. Typ Trilogy + basstation brukar funka fint.
mattias Postat 29 december 2003 Postat 29 december 2003 Lugn i stormen! Ni har glömt Triangle 2 frÄn rgc-audio...gratis och riktigt fin till "syntetiska basljud". www.rgcaudio.com
Ackelito Postat 7 januari 2004 Postat 7 januari 2004 NÄra schyssta pluggar som kan göra ett relativt bra jobb: Vb1 Muon Tau pro Iblit(polyiblit) Dessa Àr Àven kapabla till riktigt tunga basar och mycket annat: Hydra Albino
Ackelito Postat 9 januari 2004 Postat 9 januari 2004 Tam Ä Tam, nja beror pÄ vilken metod man anvÀnder och vad man matar in för pluggar. EQ och compression brukar göra susen... Den Àr lite klickig men vandrar jÀkla bra mellan noterna och om jag fÄr pÄstÄ det sÄ har den ganska schysst "djup" men visst, den kan lÄta tam oxÄ. Men det Àr inte min favorit bas pÄ nÄgra sÀtt, jag tycker Polyiblit e jÀkla sweet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.