Jump to content
Annons

Chicago till Sverige


Jake the Rake (oregistrerad)

Recommended Posts

Vafasiken. Vilhelmina? Tjitt... 😆

Jag bor bara 7 mil därifrån. Åsele. 

...så fixa iordning föreningshuset. Låter som en bra idé. Jag kan komma och sälja fika... 😄  😱  😆

Hehe. Kanon. Då blir vi minst två! Åsele, inte illa. Jag var där förra veckan! 😆

Trevligt!! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Vet faktiskt inte vad jag hört och inte hört av Chicago. Men jag litar på staf, så jag ska ta och checka Street Player. Ni vet, jag var ju inte riktig nere på den tiden. Eller, as a matter of fact var jag inte ens född då 😄

äh visste du inte att mycket av funk/disco musik som gjordes på 70 talet är grymt svängigt. När du är född spelar ingen roll, man kan fortfarande få tag i gamla riktigt grymma prylar.

Men leta inte på billiga disco samlingar bara, där hittar du bara dom "mest kända" låtarna.

Jo jo, det känner jag till, självfallet. Men det jag hört med Chicago har varit allt annat än svängigt!

Däremot grejer från Chicago.... 😄

EDIT: Ibland är jag bra smart...

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Jake the Rake (oregistrerad)
Men det jag hört med Chicago har varit allt annat än svängigt!

Då kan du inte ha hört speciellt mycket. 😄😄

Tack Grahn!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Men det jag hört med Chicago har varit allt annat än svängigt!

Då kan du inte ha hört speciellt mycket. 🙂🙂

Tack Grahn!

Nej, jag trodde jag hade gjort det tydligt, att jag typ inte hört nåt alls =) Men samtidigt så tilltalar inte "USA's näst mest framgångsrika rockgrupp någonsin" mig så mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...