Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN: This Year

ARTIST/GRUPP: Love Hulthen

GENRE: Pop/Rock

LÅTLÄNGD: 6:46

KOMPOSITÖR: Love Hulthen

PRODUCENT: Love Hulthen

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 6.3 mb

STATUS: Genomarbetad Skiss för vidare nyinspelning

Detta är min första låt jag lägger upp för feedback någonsin. Har spelat gitarr i ca 4 år. Är ganska ny inom musikinspelning och jobbar med äldre program som Cool Edit och Fruity Loops 2.

Lyssna gärna på låten och berätta vad ni tycker. Mixningen skall självklart tas med en nypa salt. Basen kan vara aningen hög och för ett kräset öra låter det säkert som en ända stor röra, detta mycke pga ett ringande gitarrsound som tycks ta över lite väl ibland. Är lite missnöjd med introt, men kommer ni förbi 1:50 börjar det likna något tycker jag. dessutom första låten där jag jobbat mycke med gitarrskalor. tycker jag fått till trummorna i fruity loops ganska bra ändå.

så, vad tycker ni? ha överseende med en nybörjare är ni snälla 😛

Redigerat av quizz_kid
Annons
Postat

Jag tycker det här är bra 😠 Gillar det tunga gitarr ljudet. Inte mycket att kommentera. Har kanske lite svårt för de "dubbla" gitarrerna som kommer in här och var - men det är en smaksak...

Rockypop

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.