Drik Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) LÅTNAMN: Days Like These ARTIST/GRUPP: E:mortal GENRE: Trance LÅTLÄNGD: 7:08 PRODUCENT: Fredrik Johansson SÅNG/TEXT: Vicky Fee INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: mp3 STORLEK: 6.53 mb STATUS: Färdig Här är den helt färdiga versionen av released [dreamer mix] som nu blivit döpt till Days like these. Låten är en lite ledsen och stämningsfull trance låt. Jag har siktat på att få rösten flytande istället för mer upfront. Här är den: Your browser does not support the HTML5 audio tag Vad tycks? Redigerat 25 juli 2005 av Drik
hegobald Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Jo det här var bra.. Gillar den uppbyggande stämningen i låten.. Mm.. dreamy sång ja.. Lite Robert Miles stämning. En aning för mycket reverb för min smak men den kommer att sitta som en smäck i sitt samanhang i ert album. Skönt sångsound verkligen.. Vicky sjunger vackert som tusan 😉
Drik Postat 25 juli 2005 Trådstartare Postat 25 juli 2005 Tack Hegobald, ska framföra till Vicky 😛 Hmm.. kanske dags att slänga ut låten på hemsidan då 😛
Reason Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) Väldigt bra melodisk trance, bra jobbat och + för sången 😉 Och en förbannat snygg hemsida Redigerat 25 juli 2005 av Reason
Drik Postat 25 juli 2005 Trådstartare Postat 25 juli 2005 (redigerat) Jag älskar er! Tack tack tack tack!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känns så förbannat bra nu när man laggt typ 60 timmar på låten att få höra detta! Hade ni bort i Borås hade jag bjutt er på en massa bärs som tack! 😄 Tack så hemskt mycket!!! (EDIT: Så här pinsamt positiv blir man när man fått lite för mycket i sig en festlig kväll... fast jag är fortfarande glad att folk gilla låten! 😄 ) Redigerat 27 juli 2005 av Drik
Reason Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Jag älskar er! Tack tack tack tack!!!!!!!!!!!!!!!!!! Känns så förbannat bra nu när man laggt typ 60 timmar på låten att få höra detta! Hade ni bort i Borås hade jag bjutt er på en massa bärs som tack! 😄 Tack så hemskt mycket!!! Bor i GBG så de tar inte lång tid för dig att åka hit och bjuda på öl 😄
Drik Postat 25 juli 2005 Trådstartare Postat 25 juli 2005 (redigerat) Eller så kan du komma hit efter vi varit i Prag o fixat massa gött 😆 EDIT: ASCOOL pryl på http://www.totalwipes.com/ haru fixat den? Redigerat 25 juli 2005 av Drik
Reason Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 (redigerat) Eller så kan du komma hit efter vi varit i Prag o fixat massa gött 🥰 EDIT: ASCOOL pryl på http://www.totalwipes.com/ haru fixat den? Reason = Dennis, om de e de du menar 😆 Ligger där med mina låtar Redigerat 25 juli 2005 av Reason
Danabacken Postat 9 november 2005 Postat 9 november 2005 (redigerat) Nämen, titta. En Driklåt som ja inte kommenterat! 😆😉 Får väl ta o göra de nu då. 🙂 😎GRYMMMMT 😎 😆 Bra sång, me! Redigerat 9 november 2005 av Danabacken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.