hegobald Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 Svar Ja. Eller förtydligande.. Har du uttsatt den för att dra ut den och sätta in den med datorn igång? Har du tagit på kontaktstycket (ESD).? Har du haft åska på din hembygd som ställt till med förtret? Sånt kan få elektroniken i den att sluta fungera.
Fredrika Postat 28 juli 2005 Trådstartare Postat 28 juli 2005 Jag glömde stänga av datorn en gång när jag gick ut och det började åska jättemycket. Inget gick sönder denna gång. Förra åskvädret gick en hårddisk sönder. Så jag kom att tänka på donglen för den får ju bara inte gå sönder. Okej jag är varnad och ska stänga av och dra ut sladdar nästa gång. Tack så mycket.
nurfen Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Skulle tro att det går på garantin, alternativt hemförsäkringen, jag menar.. Produkten går ju sönder av en olycka?
Steinb Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Vad gör man egentligen om en dongle går sönder? Man måste ju på nått sätt kunna beställa en ny? Undras vad sånt skulle kosta? Jag hade min dongle i när jag skulle flytta datorn, och råkade stöta i den i ett bordsbod. Knak sa det och den böjde sej 45 grader vid usb-kontakten. Lyckades bryta tillbaks den utan att den lossnade, och den fungerar fortfarande. Men det känns ju som den lever lite på övertid...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.