djonas Postat 24 juli 2005 Dela Postat 24 juli 2005 (redigerat) Ursprungstråd är denna. Tag i beaktning att detta är endast ett infall från min sida som ska avspegla min känsla jag fick för låten efter att ha lyssnat på den i 10 sekunder. 😄 Ber om ursäkt så här på förhand om jag skitat ner den mkt trevliga ljudbilden med mina gitarrer. Grahn, släng skiten om du tycker det suger eller sug på karamellen om du tycker att det är nåt att ha. 😱 Versionen kan hämtas här. Klicka på mp3-länken på översta låten (med de konstiga bokstäverna), alternativt högerklicka och välj spara som... Mvh / djonas Redigerat 24 juli 2005 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 24 juli 2005 Dela Postat 24 juli 2005 Grymt cool! Hade det varit ganska många BPM neråt så hade det varit som hämtat ur nån porrfilm från 80-talet 🙂 mohahaha 😉 nämen grymt lirat som vanligt djonas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 24 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 24 juli 2005 Tackar som f-n! 😆 Hoppas att Grahn tycker likadant. 😆 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 24 juli 2005 Dela Postat 24 juli 2005 Yiiizuzz.. Vilket sväng.. Santana på anabola ju (Djonas (me like)).. Hallå Mister Lappand (Grahn).. Nu måste ni ju fila videra ju.. Helt ok supergött.. Fast det var lite väl mycket BPM men annars var det supergött ju! Sång nu.. En tjej tack 😆 Hörde en Veronica som lät ok i denna länk Keep on !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 juli 2005 Dela Postat 24 juli 2005 Och allt tack vare mig 😆😆 Nästan 😄 Riktigt bra 🙂 Tänker på typ Melrose Place eller nåt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 24 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 24 juli 2005 Yiiizuzz.. Vilket sväng.. Santana på anabola ju (Djonas (me like)).. Hallå Mister Lappand (Grahn).. Nu måste ni ju fila videra ju.. Helt ok supergött.. Fast det var lite väl mycket BPM men annars var det supergött ju! Sång nu.. En tjej tack 😠 Hörde en Veronica som lät ok i denna länk Keep on !!! Hmm...Santana 😠 ...tar det som en komplimang även om han definitivt inte tillhör favvisgitarristerna. 🥰 Om Herr Lappland är på så filar jag gärna vidare på detta. 🙁 Angående tjejen på vox, pm:a Grahn vetja så han blir varse. Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 juli 2005 Dela Postat 25 juli 2005 Men tusiken så bra det blev, djonas. Det här ska vi greja vidare på. Helt klart!! Ja vi får spana efter en sångerska oxå. Helt klart tummen upp!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2005 Dela Postat 25 juli 2005 Fint Djonas! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 25 juli 2005 Trådstartare Dela Postat 25 juli 2005 Tackar! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.