Nexustwins Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 Hejsan, Söker någon som har gjort musik i minst två år...(behöver inte vara fl) Kraven är att man har hållt på med fl i minst ett år och har gjort tre trevliga techno låtar... Hör av er till mig här eller på min e-post.(större chans på eposten) [svenska_maffian@hotmail.com] Lyssna på vår musik på www.4base.tk ha det gött. /Dj sound & Dj Neotrix (X Dj´s)
Cloudsurfer Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 vad menar du med 'techno' som i genren eller som i kommersiellt talat? kanske är intresserad 😉
Mutto Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 måste man köra i fl? jag sitter med både reason och cubase (när jag vill ha vsti's) och pular, mer åt tech-house hållet visserligen. men som sagt, pratar vi liksom trance-radio-techno, eller mer hardstyle?
Coffeemidget Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 hmmz. Kikade på sidan. Ni kanske borde skriva all text på svenska istället.
Cloudsurfer Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 hmmz. Kikade på sidan. Ni kanske borde skriva all text på svenska istället. hihi ja det vore kanske en bra ideé eller hur det nu stavas
Nexustwins Postat 7 augusti 2005 Trådstartare Postat 7 augusti 2005 (redigerat) Om det är hemsidan ni men ar så tänkte vi göra både svenska och engelska.. vad det gäller musiken så är det mest trance som vi är ute efter (stilen alltså) Men annat runt om (tex hardcore) går ochså bra... Redigerat 7 augusti 2005 av xdjs
Cloudsurfer Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 ja trance, hardtrance, hardhouse, hardstyle kan jag tänka mig att göra nå fint sammarbete
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 augusti 2005 Postat 8 augusti 2005 (redigerat) pratar vi liksom trance-radio-techno Det där låter intressant, vad är det för någonting? vad det gäller musiken så är det mest trance som vi är ute efter Tips: Det blir smidigare/effektivare att nämna trance från början istället för techno. Eran efterfrågan når fram aningen tydligare då. Tips: Gör eran hemsida på svenska istället. Tyvärr är inte en enda mening grammatiskt korrekt (har iofs inte kikat igenom allt). Visst, budskapet går fram, men det ser väldigt oproffesionellt ut i mina ögon, och jag är tämligen säker på att många andra ser det på samma sätt. (Jag vill inte verka gnällig) Redigerat 10 augusti 2005 av MarcusRombo
Nexustwins Postat 9 augusti 2005 Trådstartare Postat 9 augusti 2005 Har sagt att jag ska skriva allt på sv och sen ska ett prog översätt texten!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.