flash Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 (redigerat) Har suttit och grejat lite med en instrumental hårdrockslåt ett tag........ få höra några kommentarer LÅTNAMN:Har inget än ARTIST/GRUPP: Fredrik R GENRE: Hårdrock/Metal LÅTLÄNGD: 4:44 KOMPOSITÖR:Fredrik R PRODUCENT: Fredrik R EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2005 FORMAT: Mp3 STORLEK: 5.20 STATUS: Nästan färdig Redigerat 24 juli 2005 av flash
Steinb Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 Skön leadgitarr! Men trummorna lät inte lika skoj! Får en trea av mej!
LDB Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 Bra idéer! Trummorna är väldigt långt bak i ljudbilden. Gitarrerna är inte riktigt jämnt mixade. Vissa gitarrer skulle kunna dubbleras tycker jag... Det hackar på flera ställen och transitionerna är lite väl "kantiga". Så med en del jobb på productionen och kanske lite sång (?) skulle det kunna bli bra!
nexus Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 du är ju en grym gitarrist! men sen låter väl mixen lite konstig även för en icke-mix-kunnig-kille som jag själv är... när kommer det färdiga låten? 🙂
flash Postat 25 juli 2005 Trådstartare Postat 25 juli 2005 du är ju en grym gitarrist! men sen låter väl mixen lite konstig även för en icke-mix-kunnig-kille som jag själv är... när kommer det färdiga låten? 🙂 Har gjort allt i min digital porta kan inte med cubase eller nåt annat program så bra hehe........men men man får träna på att mixa, har inte gjort nån mixning nån gång fast man har spelat halva livet :-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.