Jump to content
Annons

Kort presentation av mig


Chris

Recommended Posts

Hallå allihopa!

Tänkte presentera mig till slut...har trots allt läst på forumet aktivt under ca 1 1/2 år nu. Är inte på något sätt nån persom som har varit framträdande på forumet på något sätt.

Lite kort info :

Spelande och sjungande 24-åring från Göteborg. Fick en efterlängtad elgitarr när jag var 14 år och var helsåld. På den tiden var det såklart hårdrock/metal som gällde, främst Metallica och Megadeth. Så höll det på tills jag var 19 då jag började på Chalmers, då hamnade tyvärr musiken lite i skymundan under några år.

Idag lyssnar jag på helt andra saker : rock, alt-country, americana, västkustpop och lite smått och gott. Ett urval är Jayhawks, Ryan Adams, Wilco, Honeydogs, Whiskeytown, Peter Bruntnell m.m. Nån av dessa jag måste nämna är absolut Ryan Adams, som fick mig att plocka fram gitarren efter några års dammande.

Övrigt : Tycker att allt vad jag än spelar in låter dåligt, lite trist men så är det 🙁 Kanske är det för attjag har lite för höga krav på mig, vad vet jag. En sak är dock säker : jag har mycket nöje av detta forum, och detta kommer säkert att fortsätta...

Tack för mig sålänge! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

välkommen i efterskott 😉 Du får väl se till att synas lite mer på forumet, alltid kan man bidra med något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...