Impey Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Jag tycker att alla ska ta sig tid och lyssna på Atmosphere - Lucy Ford EP det är den absolut bästa skiva jag någonsin hört.
Impey Postat 23 juli 2005 Trådstartare Postat 23 juli 2005 men ingen som skrivit något om det här så jag tänkte informera folket vad har du för favoritlåtar då?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Nu ska vi ta och kika lite här.... Hmm... Menar du Lucy Ford på Fatbeats eller Lucy Ford - The Atmosphere EP's på Rhymesayers? Tror dom skiljer sig lite. Sen finns det även en The Lucy EP på Rhymesayers. Hur som helst så älskar jag; Don't Ever Fucking Question That, If I Was Santa Claus och The Woman With The Tattooed Hands. Sen är Vadim's och Sean's Edie Brickell riktigt grym. Rekommenderas till dom som inte hört den än.
Impey Postat 27 juli 2005 Trådstartare Postat 27 juli 2005 mina två favoriter är Like Today och Free or dead! grymma grejer!!!
Impey Postat 11 augusti 2005 Trådstartare Postat 11 augusti 2005 måste bara säga att skivorna e så jävla grymma. har fått hem 3 på vinyl å det e så maxat. grymma grejer
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.