Fnykis Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Hej hej nu e fnykis här igen! Jag stannar antagligen inte för alltid men jag kollar in här lite då o då. Tyvärr håller jag inte så mycket på med att spela in och så men när ja väl kollar in upptäcker jag att jag har en fasligt ful bild, men när jag försöker ändra den kommer meddelandet upp: No access permissions Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel. Möjligtvis ska detta stå i forumet om personliga inställningar, men men..
Fnykis Postat 23 juli 2005 Trådstartare Postat 23 juli 2005 OJ! ja gick lite fel! klick på lite fel knappar..... 🙂 sorry behöver ingen hjälp men nu e fnykis här!
D Vibe Postat 23 juli 2005 Postat 23 juli 2005 Hej Fnykis .. När blir det en ny tävling med din underbara sångröst då? 😱
Fnykis Postat 23 juli 2005 Trådstartare Postat 23 juli 2005 haha njaa.. har just nu lite svårt för att sjunga.. målbrottet u know..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.