Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Han som alltid har cigg i handen på bild, tror jag är Hacke? 🙂

Vadå alltid? Jag feströker ju bara! 🙂

Och nä det är inte samma som alltid. Numera. 🙂

Men annars var det rätt.

Annons
Katla (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Fan vad tjusiga ni va pojkar. 😉

Hacke, dig har jag sett nere i centrum ett antal gånger. Den man minst anar brukar det ju heta 😉

Redigerat av equinoxe
Postat
Hacke, dig har jag sett nere i centrum ett antal gånger. Den man minst anar brukar det ju heta 😉

Ojdå. Inte utan att jag känner mig lite blottad... 😉

Så vem är då du, om du är den jag minst anar? 😮 Har vi träffats/talats/festats kanske?

Säg hej nästa gång vetja! 😛

Katla (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Nej, vi har inte träffats/talats/festats än. Det är väl mer det att Lund inte är så stort när allt kommer kring. Vet bestämt att sett dig några gånger runt Stortorget. Brukar du vara på puben där ibland? Jag lovar att säga "Tjena Hackeman!" när jag ser dig nästa gång. 😉

Redigerat av equinoxe
Postat
Nej, vi har inte träffats/talats/festats än. Det är väl mer det att Lund inte är så stort när allt kommer kring. Vet bestämt att sett dig några gånger runt Stortorget. Brukar du vara på puben där ibland? Jag lovar att säga "Tjena Hackeman!" när jag ser dig nästa gång. 😮

Jodå, Stortorget hänger man väl en del på. Bl.a igår på vår IRL. 😉

Glöm inte presentera dig som equinoxe oxå. Annars kan det ju vara vilken internet-nörd som helst. 😛

Eller lägg upp en bild här så känner jag igen dig till utseendet... 😉

Postat
Nej, vi har inte träffats/talats/festats än. Det är väl mer det att Lund inte är så stort när allt kommer kring. Vet bestämt att sett dig några gånger runt Stortorget. Brukar du vara på puben där ibland? Jag lovar att säga "Tjena Hackeman!" när jag ser dig nästa gång. 😄

Jodå, Stortorget hänger man väl en del på. Bl.a igår på vår IRL. 🙂

Glöm inte presentera dig som equinoxe oxå. Annars kan det ju vara vilken internet-nörd som helst. 😄

Eller lägg upp en bild här så känner jag igen dig till utseendet... 😄

Pedofilvarning på den hacke 😉

Postat
Nej, vi har inte träffats/talats/festats än. Det är väl mer det att Lund inte är så stort när allt kommer kring. Vet bestämt att sett dig några gånger runt Stortorget. Brukar du vara på puben där ibland? Jag lovar att säga "Tjena Hackeman!" när jag ser dig nästa gång. 😄

Jodå, Stortorget hänger man väl en del på. Bl.a igår på vår IRL. 😉

Glöm inte presentera dig som equinoxe oxå. Annars kan det ju vara vilken internet-nörd som helst. 😄

Eller lägg upp en bild här så känner jag igen dig till utseendet... 🙂

Huh? Hur får du det till det? 😉

Postat (redigerat)

Jodå, Stortorget hänger man väl en del på. Bl.a igår på vår IRL. :rolleyes:

Huh? Hur får du det till det? 😳

Klart du inte fattar, du har ju inga kids 😉

T ex: Har man barn får man skriva under ett papper på att bilder på dem får publiceras på internet via skolans hemsida..."this is the world we live in"

Redigerat av Reason
Katla (oregistrerad)
Postat

Jodå, Stortorget hänger man väl en del på. Bl.a igår på vår IRL. 😳

Klart du inte fattar, du har ju inga kids 😉

T ex: Har man barn får man skriva under ett papper på att bilder på dem får publiceras på internet via skolans hemsida..."this is the world we live in"

Du kan vara lugn. Jag är över 18 sedan ett bra tag tillbaka och känner ingen dragning sexuellt till individer av samma kön som jag själv. 😛😆

Postat

Jodå, Stortorget hänger man väl en del på. Bl.a igår på vår IRL. 😳

Klart du inte fattar, du har ju inga kids 😛

Du kan vara lugn. Jag är över 18 sedan ett bra tag tillbaka och känner ingen dragning sexuellt till individer av samma kön som jag själv. 😄😉

Det var så jag oxå tänkte. Pedofilvarning förutsätter att jag gillar små pojkar på ett sjukt sätt och att du är en av dem. Hallå lixom. 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.