Jump to content
Annons

Hur f**n laddar man upp egen bild som avatar


FuJiSuN

Recommended Posts

FÅr bara felmeddelanden hela tiden..

"Sorry bla bla bla bla..."

E

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Jag kan inte heller. Iofs tycker jag om mitt hjärta. Men jag är faktiskt snyggare. 😱 Har experimenterad med alla möjliga storlekar men inte fått det att funka alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Veronica (oregistrerad)

Det är bara att göra den tillräckligt liten. Och så sparade jag den i photoshop genom "save for web". Hade också vissa problem först men det gäller bara att vara envis. Hoppas min syns nu annars blir det ju pinsamt... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Prova att spara i olika filformat. Min bild är i Gif och då blev den tillräckligt liten i filstorlek trots att den har relativt mycket färg. Det ska gå, andra har ju lyckats förr! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... helt sjukt! Jag ska ÄNDRA min avatar till en ny. Bilden är precis 64x64 och den är under 10 kb, den är 8 kb. När jag tar bort min gamla avatar och upload:ar den nya så är det ändå den gamla som syns. Jag bytt namn och filformat på den nya men samma sak händer. Vad i @#¤&%/¤/#!¤ är det som händer?!?!?!? 😛😱🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... helt sjukt! Jag ska ÄNDRA min avatar till en ny. Bilden är precis 64x64 och den är under 10 kb, den är 8 kb. När jag tar bort min gamla avatar och upload:ar den nya så är det ändå den gamla som syns. Jag bytt namn och filformat på den nya men samma sak händer. Vad i @#¤&%/¤/#!¤ är det som händer?!?!?!? 😛😱🙂

Det är inte så enkelt som att du har kvar den gamla bilden i cachen då? Typ testa tryck Ctrl-F5....

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe... helt sjukt! Jag ska ÄNDRA min avatar till en ny. Bilden är precis 64x64 och den är under 10 kb, den är 8 kb. När jag tar bort min gamla avatar och upload:ar den nya så är det ändå den gamla som syns. Jag bytt namn och filformat på den nya men samma sak händer. Vad i @#¤&%/¤/#!¤  är det som händer?!?!?!?  🙂  🙂  🙂

Det är inte så enkelt som att du har kvar den gamla bilden i cachen då? Typ testa tryck Ctrl-F5....

HAHAHA! Det var det! Pinsamt värre! 😆😆😆

Tackar! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...