Zozza (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Hej, jag undrar var jag kan hitta en Charango för ett vettigt pris? Webshopp eller vanlig affär spelar ingen roll 😉🙂
Zozza (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) Verkar vara svårt att få tag på? EDIT: Ursäkta min otålighet. Redigerat 21 juli 2005 av Zozza
joachime Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) Är det den lilla ukulele-liknande saken i mariachi-orkestrar? Edit: förtydligade Redigerat 21 juli 2005 av joachime
Linus Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) En halvstor sydamerikansk gitarr väl? Ring närmaste latinoband och fråga dem... 🙂 Edit: Söker lite. Hittade den här sidan hos JAM. Dvs. håll utkik i Gula Tidningen numera också 🙂 Charango, 10-strängat solitt bygge från Bolivia, Cochabamba, stäms g c e a e. Beg. i mkt bra skick inkl gigbag STULEN! Någon pangade vårt skyltfönster på Roslagsgatan 7 och snodde den och några ukuleles. HJÄLP OSS FÅ TILLBAKA DEN!!! Obs! Fodralet har vi kvar! konktakta jerker@jam.se om du vet något Redigerat 21 juli 2005 av vectro
Zozza (oregistrerad) Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) här finns bild: http://www.arpnet.it/mente/sonidos/images/charango.jpg vectro, Tack för hjälpen. Kollade där förut idag.. jäkla tjuvar! Redigerat 21 juli 2005 av Zozza
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.