Nad Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Det här hade man ju knappast vågat hoppats på ens en gång! Men nu ligger vi där. Med bara tre låtar, och två till kommer snart. Otroligt. Ville bara delge detta, för det känns som ett oerhört erkännande. Undrar vad nästa steg blir?
The Mr Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Jag får gratulera!!! Det är du värd. Du/ni gör riktigt bra musik faktiskt. Grattis! The Mr... 🙂
brojd Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Gratulerar! Hoppas musiken uppmärksammas av gubbarna i bandet också! 😑
Matthew L Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Grattis! Måste kännas lite speciellt om ens "heroes" skulle få en möjlighet att lyssna på ens musik. 😄 ps. nån som känner Depeche Modes webadmin? 😑😛 ds.
Nad Postat 21 juli 2005 Trådstartare Postat 21 juli 2005 Tack alla! 😄 Observera att de skrivit fel. Vi spelar inte in deras låtar, utan våra egna. Däremot gör vi de låtar vi önskar att de själva hade gjort istället för att bli ett plastigt popband med Collins i spetsen. 🙂
Nad Postat 22 juli 2005 Trådstartare Postat 22 juli 2005 Ett jättegrattis... 😉 Ett fett tack! Trevlig helg, NAD
Itzhak Postat 22 juli 2005 Postat 22 juli 2005 gratulerar. jag börjar överväga att låta dig vara med på mitt nästa julprojekt.
BaldByChoice Postat 22 juli 2005 Postat 22 juli 2005 (redigerat) Grattis! Jädrans va kul! 😄 Diggar er/dig som satan. Tycker det är SÅ fräckt med det retro-sound du/ni lyckas skruva fram. Hur går ni till väga med soundet? Skulle vara kul att testa. 🙁 Redigerat 22 juli 2005 av BaldByChoice
Nad Postat 23 juli 2005 Trådstartare Postat 23 juli 2005 (redigerat) gratulerar. jag börjar överväga att låta dig vara med på mitt nästa julprojekt. Tackar! Men säg bara inte att jag skall vara tomte hos Dig också! 🙁 Det räcker som det är på den fronten! Redigerat 23 juli 2005 av Nad Sylvan
Nad Postat 23 juli 2005 Trådstartare Postat 23 juli 2005 Grattis! Jädrans va kul! 😕Diggar er/dig som satan. Tycker det är SÅ fräckt med det retro-sound du/ni lyckas skruva fram. Hur går ni till väga med soundet? Skulle vara kul att testa. 😄 Tack tack!! Hur vi gör? Vi bara gör det! Nämen allvarligt, det står på vår hemsida vad vi har för grejor. Kul att Du "diggar" oss. Men vem gillar inte GENESIS??? 🙁😱🙂😆 (Per Bjurman förstås. Men vem gillar HONOM i sin tur?) NAD
Fnykis Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 Grattis! Sköna låtar! Skulle man kunna få länka till er på vårt bands hemsida? Inte helt säkert men ifall sidan någon gång kommer upp. Skulle det funka? Än en gång jättebra låtar!! 😕
Tophe Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 Sweet! Genesis är det bästa bandet i hela världshistorien. GRATTIS!
Nad Postat 24 juli 2005 Trådstartare Postat 24 juli 2005 Grattis! Sköna låtar! Skulle man kunna få länka till er på vårt bands hemsida? Inte helt säkert men ifall sidan någon gång kommer upp. Skulle det funka? Än en gång jättebra låtar!! 😄 Hej o tack! Självklart får Du länka. Det borde alla göra! 🙂😱
Nad Postat 24 juli 2005 Trådstartare Postat 24 juli 2005 Sweet! Genesis är det bästa bandet i hela världshistorien.GRATTIS! Tackar! Håller nog med. Möjligen Beatles på delad förstaplats.
karl Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 Sweet! Genesis är det bästa bandet i hela världshistorien.GRATTIS! Tackar! Håller nog med. Möjligen Beatles på delad förstaplats. Håller nog också med 😠😠
Itzhak Postat 24 juli 2005 Postat 24 juli 2005 (redigerat) gratulerar. jag börjar överväga att låta dig vara med på mitt nästa julprojekt. Tackar! Men säg bara inte att jag skall vara tomte hos Dig också! 😏 Det räcker som det är på den fronten! haha. nejdå, men en bock vid julgranen finns det alltid plats för. edit: fan vad sugen jag blev på en vört med en skiva julskinka och stark skånsk senap. Redigerat 24 juli 2005 av Itzhak
Fnykis Postat 25 juli 2005 Postat 25 juli 2005 Grattis! Sköna låtar! Skulle man kunna få länka till er på vårt bands hemsida? Inte helt säkert men ifall sidan någon gång kommer upp. Skulle det funka? Än en gång jättebra låtar!! 😎 Hej o tack! Självklart får Du länka. Det borde alla göra! 😎😛 Hehe! 😎 Men vi får se om det händer någe med vår sida. Vår sidbyggare slöar väldigt mycket... hade tänkt att jag gör hemsidan istället 😛
Nad Postat 26 juli 2005 Trådstartare Postat 26 juli 2005 Tack! Otroligt vilken respons! Fattar nog inte riktigt. 😳 Hursomhelst, ny låt finns uppe på demosidan! Har Ni hört den ännu? 🙂 Hej! NAD
Nelerion Postat 26 juli 2005 Postat 26 juli 2005 Lyfter på min hatt Naddie. Varmt Grattis! -Det kommer mer, det är jag säker på!
Nad Postat 27 juli 2005 Trådstartare Postat 27 juli 2005 Lyfter på min hatt Naddie. Varmt Grattis! -Det kommer mer, det är jag säker på! Tack Bugar tillbaka. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.